Τις ληξιπρόθεσμες οφειλές απέναντί του απαιτεί ο πλοιοκτήτης
Τις ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το πρόσωπό του ζητάει ο κ. Τζανετάτος,(ο πλοιοκτήτης) μετά και το διαμορφωθέν κλίμα γύρω από την εταιρία την τελευταία εβδομάδα, όπως μας ενημέρωσε ο πρόεδρος του ρεθεμνιώτικου ναυτιλιακού συνεταιρισμού, Γιάννης Νικολούδης, με κίνδυνο να "χαθεί" το πλοίο. Το αίτημα αυτό χαρακτηρίστηκε ως "προειδοποίηση του πλοιοκτήτη" από τη διοίκηση. Χρήματα, ωστόσο, τη δεδομένη στιγμή δεν υπάρχουν.
Στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε η Διοίκηση της CRETAN LINES χθές το μεσημέρι, ο πρόεδρος της, Γιάννης Νικολούδης παρέθεσε στοιχεία σχετικά με την αγορά του πλοίου, την τιμή του πλοίου, το δάνειο από το εξωτερικό, το ρόλο του δανειστή Ξυδέα και όλα τα συναφή, σύμφωνα με τα οποία απάντησε στις "ανυπόστατες" όπως είπε κατηγορίες που έχουν ακουστεί ως τώρα. Υπογράμμισε δε μεταξύ άλλων πως κακοδιαχείριση δεν υπήρξε ποτέ από τη διοίκηση ή από υπαλλήλους της εταιρίας. Τα συγκεκριμένα στοιχεία/χαρτιά είναι στη διάθεση σε όποιον τα ζητήσει, όπως συνεχώς τόνιζε.
Επεσήμανε δε, πως η "ζημιά" στην αξιοπιστία της εταιρίας εδώ και μία βδομάδα ίσως είναι ανεπανόρθωτη, και σε προσωπικό επίπεδο, υποστήριξε ότι είναι τίμιος και δεν έχει δώσει κανένα δικαίωμα σε κανέναν για να ισχυριστεί το αντίθετο. Χαρακτήρισε με πικρία ως "λάθος" το γεγονός ότι "κάποιοι άνθρωποι ασχολήθηκαν με ένα τεράστιο κοινωνικό θέμα για το νομό", το να φέρουν δηλαδή καράβι και να πάψει ο ακτοπλοϊκός αποκλεισμός του Ρεθύμνου, ενώ σχολίασε ότι δεν περίμενε τη σημερινή αντιμετώπιση αμφισβήτησης από μέλη της διοίκησης.
Με τη σειρά του ο κ. Νίκος Σιλιγάρδος ανέφερε, επιγραμματικά: "Πριν 4 χρόνια ξεκίνησε το όνειρο για να έρθει πλοίο και να πάψει ο αποκλεισμός. Το κάναμε πραγματικότητα. Για 2,5 μήνες το χειροκροτούσαμε με ενθουσιασμό. Μετά τη βλάβη είδαμε το αιώνιο αμάρτημα του Έλληνα. Άρχισαν οι διχόνοιες. Λάθη έγινα και αναγνωρίζω το μέγεθος των ευθυνών που μου αναλογούν. Είναι αναγκαία η αποκατάσταση της ζημιάς και η επιστροφή του πλοίου. Η πόρτα που ανοίξαμε δεν πρέπει να κλείσει. Μετά τη ζημιά οι Κασσάνδρες επανήλθαν κι άρχισε ο πόλεμος. Όποιος έχει να μου καταλογίσει το οτιδήποτε είμαι εδώ και τον περιμένω".
Στη συνέχεια, ο αντιπρόεδρος Μανώλης Περάκης φανερά φορτισμένος επεσήμανε μεταξύ άλλων πως είναι από τους πρωτεργάτες του όλου εγχειρήματος έχοντας ταλαιπωρηθεί πολύ, τονίζοντας ότι δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς την τιμιότητα του. "Θέτω τον εαυτό μου στη γενική συνέλευση για όσα λάθη έχω κάνει" ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ
στη σύντομη τοποθέτησή του το μέλος του ΔΣ Κώστας Πολοπετράκης υπογράμμισε: "ό,τι χτίζαμε 4 χρόνια το χαλάμε και συνεχίζουμε..."
Στην επανατοποθέτησή του ο κ. Νικολούδης δεχόμενος ερωτήσεις, μεταξύ άλλων, σχετικά με την συμφωνία αγοράς του πλοίου και το περιβόητο "έγγραφο περί αξιοπλοΐας του πλοίου από τον Ξυδέα", κατέληξε στο ότι τέτοιο χαρτί δεν υπάρχει. Επέρριψε ευθύνες στον πρώην νομικό σύμβουλο της εταιρίας κ Εγγλέζο για τα όποια λάθη και τη μη ύπαρξη "ρητρών", αναλαμβάνοντας όπως είπε ως διοίκηση την ευθύνη της επιλογής του στη συγκεκριμένη θέση, την ώρα που ο ίδιος δεν παραδέχεται τις ευθύνες του.
Η συνέντευξη τύπου παρουσία του εποπτικού συμβουλίου και πολιτών εξελίχθηκε σε "μίνι" συνέλευση και στο τέλος σε μια προσπάθεια να βρεθεί λύση για το καλό του Ρεθύμνου βγήκε το συμπέρασμα ότι πρέπει το εποπτικό συμβούλιο και η διοίκηση να καθίσουν ξανά στο τραπέζι μαζί και να πορευθούν όσο είναι δυνατόν με σύμπνοια.