ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΡΕΘΥΜΝΟ

«Ναυάγησε» η προσπάθεια δρομολόγησης του «Vasterivik» στη γραμμή Ρέθυμνο Πειραιάς

0

Έληξε, τουλάχιστον για τη φετινή καλοκαιρινή σεζόν, το θέμα για την δρομολόγηση του πλοίου «VASTERVIK» στη γραμμή Ρέθυμνο Πειραιάς, καθώς το αίτημα της εταιρίας «European Management Maritime Company» όχι μόνο δεν συζητήθηκε την π. Τρίτη  στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, αλλά δε θα συζητηθεί και πριν από τις 29 Αυγούστου που θα ξανασυνεδριάσει το Σ.Α.Σ.

Η αναστάτωση που επεκράτησε για λίγα 24ωρα αφορούσε τόσο την πρόταση για δρομολόγηση του επιβατηγού – οχηματαγωγού πλοίου VASTERVIK στη γραμμή Ρέθυμνο Πειραιάς, όσο και την άρνηση συνεργασίας από τη ρεθεμνιώτικη ναυτική εταιρία με την εταιρία που κατέθεσε το αίτημα.

Πάντως σύμφωνα με πληροφορίες δεν είναι απίθανο οι εκπρόσωποι της εταιρίας «European Management» κ.κ. Φραγκιουδάκης και Καραμπέκος να διεκδικήσουν εκ νέου τη γραμμή Ρέθυμνο Πειραιάς στην επόμενη συνεδρίαση του Σ.Α.Σ. 

Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι ο κ. Καραμπέκος είναι συνεργάτης του Δημήτρη Τζανετάτου, ιδιοκτήτη του πλοίου ELLI T. που έχει ναυλωθεί από την CRETANLINES.

ΤΙ ΖΗΤΗΣΕ Η CRETAN FERRIES ΑΠΟ ΤΟ ΤΖΑΝΕΤΑΤΟ

Προκειμένου να εξασφαλίσει τη γραμμή: «Ρέθυμνο - Πειραιάς - Ρέθυμνο», η Ρεθεμνιώτικη εταιρία, έπρεπε πρώτα να ολοκληρώσει τη μεταβίβαση του πλοίου, κάτι το οποίο και ζήτησε από τον κ. Τζανετάτο πριν από περίπου 15 μέρες. Μάλιστα, δεσμεύτηκε, ότι το υπόλοιπο των 600 χιλ. ευρώ που παραμένουν ακόμη ως χρέος, να αποπληρωθεί από την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου. Την πρόταση όμως αυτή, ο κ. Τζανετάτος την απέρριψε. Συγκεκριμένα ο πρόεδρος της ρεθεμνιώτικης ναυτικής εταιρίας κ. Γιώργος Δούσμανης ανέφερε: «Ζητήσαμε από τον πλοιοκτήτη κ. Τζανετάτο να μας κάνει ένα ναυλοσύμφωνο 2-3 μηνών, ώστε να μπορέσουμε να μπούμε στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.), προκειμένου να πάρουμε τη γραμμή. Εμείς θα δεσμευόμασταν ώστε το υπόλοιπο του λογαριασμού να κατατεθεί στην τράπεζα και να γίνει μεταβίβαση του πλοίου. Με αυτόν τον τρόπο θα είχαμε βαπόρι στο όνομά μας και θα μπορούσαμε να μπούμε στο συμβούλιο της π. Τρίτης για να πάρουμε τη γραμμή».

ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕ Ο ΤΖΑΝΕΤΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΕΣ

Μετά την άρνηση για το ναυλοσύμφωνο που ζήτησε η εταιρία του Ρεθύμνου, εκπρόσωπος της εταιρίας  «European Management» επικοινωνεί τηλεφωνικά την Παρασκευή 27 Ιουνίου με τον κ. Δούσμανη για να του προτείνει συνεργασία. Η συνάντηση για συζήτηση της πρότασης έγινε την π. Δευτέρα 30 Ιουνίου.  Για το θέμα αυτό ο κ. Δούσμανης είπε: «Στη συνάντηση που είχα από κοινού με τους κ.κ. Τζανετάτο και Καραμπέκο μου πρότειναν εμείς να πάρουμε μόνο την πρακτόρευση του Ρεθύμνου και όχι της Αθήνας. Μου πρότειναν μάλιστα ως ποσοστό μόλις το 5-6 %. Δεν μπορούσε να γίνει αποδεκτή μια τέτοια πρόταση καθώς γνωρίζουμε ότι για μια απλή πρακτόρευση δίδεται 8% πράγμα που σημαίνει ότι το 5-6% για κεντρική πρακτόρευση είναι πολύ χαμηλό. Δε θα μπορούσαμε να συμφωνήσουμε σε μια πρόταση που δεν ήταν προς το συμφέρον του Ρεθύμνου, ενώ συγχρόνως υπάρχει και ο κίνδυνος να μένει το ELLIT εκτός γραμμής όταν θα είναι έτοιμο».

ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΛΟΙΟΥ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ

Από τις 28 Ιουνίου και πριν ακόμα επικοινωνήσει με τον πρόεδρο της ρεθεμνιώτικης ναυτικής εταιρίας, για να του κάνει την περίφημη πρόταση συνεργασίας, ο πλοιοκτήτης του ELLIE T, χωρίς ωστόσο ο ίδιος να εμφανίζεται , μέσω της εταιρίας «European Management Maritime Company», -εκπρόσωποι της οποίας εμφανίζονται οι κ.κ. Αντώνιος Φραγκιουδάκης και Θεμιστοκλής Καραμπέκος- κατέθεσε αίτημα στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) του Υπουργείου Ναυτιλίας, για τη δρομολόγηση του επιβατηγού - οχηματαγωγού πλοίου Vastervick, σημαίας Κύπρου στη γραμμή, Ρέθυμνο-Πειραιάς για την περίοδο από 18 Ιουλίου και για ένα χρόνο.

Παρά το ότι, πληροφορίες ήθελαν το αίτημα της συγκεκριμένης εταιρίας να συζητείται στο Σ.Α.Σ. την π. Τρίτη 1 Ιουλίου, τελικά αυτό δεν έγινε. Κατόπιν τούτου, οι εκπρόσωποι της εταιρίας, απέστειλαν προς τους φορείς του Ρεθύμνου επιστολή αναφέροντας το σχεδιασμό τους και ζητώντας τους «να στείλουν εγγράφως τη συναίνεσή τους στον υπουργό Ναυτιλίας, εάν κρίνουν ότι το αίτημα είναι εύλογο και προς το συμφέρον του Ρεθύμνου».

Ωστόσο το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, μία μέρα πριν και συγκεκριμένα το απόγευμα  της π. Δευτέρας 30 Ιουνίου, ζήτησε από το Λιμεναρχείο Ρεθύμνου ν’ απαντήσει εάν διαθέτει την υποδομή προκειμένου να υποδεχθεί το συγκεκριμένο πλοίο.

ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ VASTERVICK

Όπως έγινε γνωστό την π. Τετάρτη 2 Ιουλίου, ξεκαθαρίστηκε ότι το θέμα της δρομολόγησης του πλοίου VASTERVICK θα συζητηθεί στις 29 Αυγούστου, πράγμα που σημαίνει ότι τουλάχιστον για φέτος το καλοκαίρι δεν πρόκειται να ταξιδέψει στη γραμμή Ρέθυμνο Πειραιάς. Ωστόσο δεν έχει ακόμα ξεκαθαριστεί αν η εταιρία Φραγκιουδάκη – Καραμπέκου σκοπεύει να διεκδικήσει τη γραμμή Ρέθυμνο Πειραιάς στο τέλος του Αυγούστου που θα συνεδριάσει εκ νέου το Σ.Α.Σ.

ΑΘΗΝΑ ΠΕΤΡΑΚΑΚΗ

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ