ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΑΠΟΨΕΙΣ

Γιατί αγόρασα μετοχές της Cretan Ferries; του Νεκτάριου Μεταξάκη

0

Έμεινε μία εβδομάδα ακόμα για να μαζευτεί το ποσό του 1,5 εκατομμυρίου ευρώ και το όνειρο να γίνει πραγματικότητα. Η προσπάθεια αυτή την φορά είναι μεστή, με τις κατάλληλες  προϋποθέσεις, τη σωστή διαδικασία και την εγγύηση ότι δεν θα χαθούν τα χρήματά μας. Για τα οφέλη του πλοίου αναφέρθηκα στις αρχές Μαΐου με το άρθρο μου «Το Ρέθυμνο στην απομόνωση» αναλύοντας τα δημογραφικά, γεωγραφικά, οικονομικά,  πολιτιστικά και τουριστικά οφέλη.

Αν και οι οικονομικές συνθήκες είναι δύσκολες λόγω της κρίσης, της υπέρμετρης φορολογίας (φόρος εισοδήματος, ΕΝΦΙΑ κλπ) έδωσα ένα ποσό από το στέρημα μου  που στο κάτω-κάτω θα πιάσει τόπο, ενώ οι φόροι δεν ξέρω που θα καταλήξουν.  Ας  περιμένουν!

Επίσης γνωρίζω ότι αυτό το μικρό ποσό που θα δώσω θα το αποσβέσω σχεδόν άμεσα. Πως; Μα εάν χρησιμοποιήσω το πλοίο 10 φορές  με επιστροφή με ένα μέλος της οικογένειάς μου θα γλυτώσω τα εισιτήρια για Χάνια ή Ηράκλειο και 3 έως 4 ώρες από τον προσωπικό μου χρόνο. Απλά, 10 φορές (με επιστροφή) Χ 30 ευρώ (τα εισιτήρια για δύο άτομα)  = 300 ευρώ και ή απώλεια χρόνου να πάω στο ΚΤΕΛ με άγχος, να βάζω και να βγάζω αποσκευές και κούτες κοστίζει άλλα 100 ευρώ. Σύνολο 400. Αυτή η μετακίνηση θα γίνει σε ένα χρόνο από το γονιό που έχει παιδί που σπουδάζει ή από κάποιο Ρεθεμνιώτη για επαγγελματικούς ή ιατρικούς  λόγους. Συνεπώς 3.500 Ρεθεμνιώτες από τους 82.000 κατοίκους που ζουν στο νομό να το δουν ορθολογικά το θέμα, το ποσό έχει μαζευτεί.

Το άλλο σημαντικό είναι  ότι το πλοίο θα μας φέρει πιο κοντά γιατί όταν ταξιδεύουμε θα συναντιόμαστε εντός και εκτός πλοίου με φίλους και συγγενείς που λόγω χρόνου δεν προλαβαίνουμε να τους δούμε. Να σκεφτούμε ότι οι μεγάλοι σε ηλικία δεν επιθυμούν την ταλαιπωρία να πάνε από Χάνια ή Ηράκλειο ακόμα και τζάμπα, είτε ζουν στην Αθήνα είτε στο Ρέθυμνο.

Ας αναλογιστούμε ότι δίνοντας ένα ποσό οι παλαιοί μέτοχοι διασφαλίζουν τα χρήματα που  έχουν ήδη δώσει, στο συνεταιρισμό της Cretan Lines, και έτσι δεν χάνεται αλλά διπλασιάζεται η συμμετοχή τους. Οι νέοι μέτοχοι δεν διακινδυνεύουν γιατί εάν δεν ευοδωθεί η προσπάθεια θα τα πάρουν πίσω.

Επίσης πρέπει να φύγει κάθε δυσπιστία για την προσπάθεια αυτή. Δεν έχει καμία σχέση με το πρώτο βιαστικό εγχείρημα, που παρά την καλή πρόθεση, δεν είχε τις σωστές βάσεις και την υποστήριξη που χρειαζόταν σε τεχνικό, νομικό και θεσμικό επίπεδο.

Πέρα από το ποσό που διέθεσα από το στέρημά μου, προσφέρομαι να βοηθήσω αμισθί με τις γνώσεις που διαθέτω το ξεκίνημα της Cretan Ferries για το καλό του τόπου μας.

 

Νεκτάριος Μεταξάκης

Ενεργός Πολίτης

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ