ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΑΠΟΨΕΙΣ

Ο Γιάννης Νικολούδης για την Cretan Lines

0

Αγαπητοί  Ρεθεμνιώτες ,

Τα τελευταία 2 χρόνια παρακολουθούμε όλοι μας με ενδιαφέρον τις προσπάθειες ,που έχουν κάνει οι δυο διοικήσεις ,οι οποίες ανέλαβαν   τις τύχες της CRETAN LINES μετά από εμένα ,για να αποκαταστήσουν   την ζημιά και να δρομολογήσουν ξανά το πλοίο ELLI T .

Δυστυχώς για τον τόπο μας οι άνθρωποι αυτοί τελικά δεν τα κατάφεραν . Δεν τα κατάφεραν όμως ,για συγκεκριμένους λόγους τους οποίους έχω αναφέρει πολλές φορές στο παρελθόν, δεν με πίστευαν τότε κάποιοι , θα τους αναφέρω όμως ξανά ,διότι δυστυχώς τώρα επαληθεύτηκα καιεκ του αποτελέσματος δικαιώθηκα .

Είχα καταγγείλει τότε ,μετά την αποχώρησή μου από πρόεδρος ,ότι 4-5  μέλη του διοικητικού ,μαζί με το εποπτικό , με υπονόμευαν συνεχώς , εκτελώντας συμβουλές- εντολές θεσμικού παράγοντα ,οι οποίες αποδείχτηκαν καταστροφικές ,διότι ήταν μεγάλος εχθρός του πλοίου. Αποκορύφωμα όλων αυτών των υπονομεύσεων ήταν οι προσχεδιασμένες εκβιαστικές και ομαδικές παραιτήσεις των κ .κ Δούσμανη , Ανδρουλάκη  και Παγουράκη στις 17-10-2012 , προκειμένου όπως έχουν ομολογήσει πλέον οι ίδιοι ,να τους δώσει ποσό 1.500.000 Ε , ο δήμαρχος Ρεθύμνης κ .Μαρινάκης , για να σωθεί η εταιρεία!!!!!!!!!!!!. Ω(Ρ)ΑΙΑΙΑΙΟ !!!!!!!!!.

Το εμπόδιο λέει για να δώσουν οι επιχειρηματίες του Ρεθύμνου τα χρήματα που υποσχόταν ο αξιότιμος κ. δήμαρχος ,κατά τους 3 αφελείς ήμουν εγώ και η παραμονή μου απέτρεπε την σωτηρία της CRETAN LINES!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Αυτό μου είπαν τότε ,όταν μου υπέβαλαν ομαδικά τις παραιτήσεις τους , είναι μαγνητοφωνημένο στα πρακτικά και είναι στην διάθεση του καθενός.

ΕΙΔΑΝ ΟΙ ΚΑΗΜΕΝΟΙ ΤΟ ΤΥΡΙ ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΦΑΚΑ !!!!.  Το ποσό αυτό δεν δόθηκε ποτέ και ήταν ένα συνειδητό ψέμα από τον κ .δήμαρχο ,προκειμένου να τους πείσει να φύγω .Γιατί ήθελε να φύγω και ποιούς εξυπηρετούσε ,πρέπει τώρα να δώσει εξηγήσεις ο κ .δήμαρχος.

Σε συσκέψεις που έκαναν συχνά στο δημαρχείο ,όπως έχει ομολογήσει ότι γινόταν ο κ. δήμαρχος ,στις οποίες συμμετείχε εκτός των παραπάνω και ο πρόεδρος του εποπτικού Ιωάννης  Αποστολάκης ,δίδονταν συμβουλές και πάρθηκαν αποφάσεις, οι οποίες τελικά κατέστρεψαν την εταιρεία .

Τέθηκε θέμα ,αμέσως μετά την ζημιά από το κ . Αποστολάκη ,ότι οι συνεταίροι ευθύνονται στο διπλάσιο του ποσού των μερίδων τους και κάλεσε ορκωτό να κάνει διαχειριστικό έλεγχο ,προκειμένου να με συκοφαντήσουν και να  φανεί στον κόσμο ,ότι είχε γίνει και κάποιο οικονομικό σκάνδαλο !!!!!. ΜΑΚΙΑΒΕΛΙΚΟ !!!!!!!!!!!

Κάλεσαν τον ορκωτό και αποδείχτηκε άνθρακες ο θησαυρός που έψαχναν, όμως με την κλήση του , δυσφημίστηκε η εταιρεία και ήταν ελεύθερος ο κάθε Ρεθεμνιώτης να φανταστεί το οτιδήποτε σε βάρος μου ,κάτι το οποίο επεδίωκαν!!!!!!! . ΣΑΤΑΝΙΚΟ!!!!!!.

Αυτές τις ανήθικες πράξεις έκαναν οι αφελείς ,θέλοντας να με συκοφαντήσουν για να φύγω και τελικά κατέστρεψαν την εταιρεία . Κρίνοντας σήμερα εκ του αποτελέσματος, είναι οι φυσικοί αυτουργοί αυτού του εγκλήματος της οικονομικής καταστροφής της CRETAN LINES , όσους αναφέρω παραπάνω και ο αξιότιμος δήμαρχος κ. Μαρινάκης , με τις ψεύτικες υποσχέσεις του και τις λάθος συμβουλές του ,είναι ο ηθικός αυτουργός της εγκληματικής πράξης, της χρεοκοπίας της εταιρείας .

Πριν αποχωρήσω όπως ήθελαν ,ζήτησα να μου πουν ότι θα αναλάβουν  εξ ολοκλήρου την ευθύνη για ότι θα ακολουθήσει και θα είναι αυτοί  υπεύθυνοι για ότι θα συμβεί από τώρα και μετά διότι :  1 )Δεν θα καταφέρουν να ολοκληρώσουν σε 2-3 μήνες την ζημιά ,η οποία είχε ξεκινήσει πριν φύγω ,η εταιρεία δεν θα μπορεί να αντέξει τόσα έξοδα χωρίς να έχει έσοδα για μεγάλο χρονικό διάστημα και θα καταστραφεί . . Δυστυχώς λόγω ανικανότητας αυτό ακριβώς έγινε !!!!!!.

Στα 2 χρόνια αναμονής τα έξοδα έτρεχαν και χρέωσαν την εταιρεία με  πάνω από 3.000.000  Ε και χάθηκαν σημαντικά έσοδα ,απαραίτητα  για την πληρωμή και εξυπηρέτηση των υποχρεώσεων της εταιρείας .

2 )Τους πρότεινα αν θέλουν να μείνω 2 μήνες, να αποκατασταθεί η ζημιά με ΕΥΘΥΝΗ ΜΟΥ ,να ξεκινήσει το πλοίο δρομολόγια και να πάμε αμέσως μετά σε εκλογές. ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ οι ……….. !!!!!!!.

Προτίμησαν να παίξουν κορώνα γράμματα ,το καράβι και το έχασαν, τα λεφτά των 2.500 μελών και την εξυπηρέτηση των Ρεθεμνιωτών !!!.

Μου είπαν τότε και οι 3 αφελείς που υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους ,ότι αυτοί αναλαμβάνουν την ευθύνη εξ ολοκλήρου από τώρα και μετά , θα είναι δε αυτοί υπεύθυνοι για ότι θα συμβεί και είναι μαγνητοφωνημένο στα πρακτικά !!!. Έχουν φυσικά ευθύνη όλοι οι παρόντες, διότι πίστεψαν στα εκατομμύρια-αέρα που υποσχόταν ο κ . δήμαρχος , πλην Περάκη Μανώλη , ο οποίος πραγματικά είχε βοηθήσει την δύσκολη προσπάθεια να έρθει καράβι και μου είχε πει τότε .Ο κ .δήμαρχος  το έβαλε σκοπό να μας διαλύσει την εταιρεία και βρήκε αυτούς να το κάνει!!!!!!!!!!!!!! .

Στην συνάντηση αυτή ήταν παρών και ο πρόεδρος του εποπτικού Ιωάννης Αποστολάκης ,ο οποίος ήταν σε συνεχή επαφή με τον κ. δήμαρχο και σε στενή συνεργασία εναντίον μου ,με τους Δούσμανη , Ανδρουλάκη και Παγουράκη . Μου είπε τότε ο κ . Αποστολάκης .Αποχώρησε εσύ και εγώ     θα ανακαλέσω τον ορκωτό , τον οποίο είχε καλέσει σκόπιμα για να με συκοφαντήσει . Κατάλαβα τότε ότι δεν είναι μόνο ανήθικοι ,αλλά και επικίνδυνοι στο μέγιστο βαθμό . Ένοιωσα αηδία από την ανήθικη και προσβλητική συμπεριφορά τους προς το πρόσωπό μου και αποχώρησα .   Οι άνθρωποι ήθελαν να αυτοκτονήσουν με όσα έλεγαν ότι ήθελαν να κάνουν και εγώ πλέον δεν μπορούσα να τους εμποδίσω. Αν έμενα θα χρεωνόμουν μαζί τους την σημερινή οικονομική καταστροφή της εταιρείας .

Διαφώνησα τίμια μαζί τους και αποχώρησα .

Δυστυχώς βούλιαξαν το καράβι από την ανικανότητά τους 2 χρόνια τώρα  να το δρομολογήσουν και είναι αμαρτία να χαθεί το ELLI , αν και είναι  ΞΕΧΡΕΩΜΕΝΟ ,από την είσπραξη της ασφαλιστικής αποζημίωσης των 2.000.000 $ . Οι λόγοι που κατέστρεψαν την εταιρεία θα τους αναφέρω για πρώτη φορά !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Οι ΔΡΑΣΤΕΣ  βέβαια τους κρύβουν σκόπιμα, κοροϊδεύοντας συνειδητά 2 χρόνια όλο το Ρέθυμνο, προκειμένου να βγάλουν τις τεράστιες ευθύνες από πάνω τους ,τις οποίες όμως έτσι και αλλιώς έχουν , διότι έκαναν εγκληματικά λάθη !!!!!!!!.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ;;;;;;.

1 )Τα ανταλλακτικά  που αγόρασαν για την επισκευή της ζημιάς ,δεν ζήτησαν να έχουν όπως έπρεπε εκ των προτέρων την έγκριση της καταλληλότητας του μηχανικού της ΜΑΝ ,της κατασκευάστριας εταιρείας, της μηχανής του πλοίου.

2 ) Ο Εξουσιοδοτημένος μηχανικός της ΜΑΝ , εκτός από την έγκριση των ανταλλακτικών θα έπρεπε να επιβλέπει και την σωστή αποκατάσταση της ζημιάς ,προκειμένου να δώσει το πιστοποιητικό ότι επισκευάστηκε καλώς .

3 )Δυστυχώς  αγόρασαν ένα μπλοκ ,το οποίο επειδή ήταν από μεγαλύτερη μηχανή , θα το έκοβαν και θα έκαναν κόλληση !!!!!!!!!!!!!!!!!. Επειδή θα δεχόταν τεράστιες πιέσεις και ήταν σίγουρο ότι δεν θα τις αντέξει ,ζήτησε την αντικατάσταση του ο μηχανικός , προκειμένου να υπογράψει !!!!!!!.

4 ) Πήγαν μετά στον νηογνώμονα ,μήπως τους δώσει το πιστοποιητικό αξιοπλοϊας του πλοίου .Βασική προϋπόθεση όμως ήταν ,να δώσει πρώτα ο μηχανικός της ΜΑΝ το πιστοποιητικό ,για την καλή επισκευή της μηχανής . Έτσι ζητώντας εκ των υστέρων και το πιστοποιητικό αξιοπλοϊας από τον νηογνώμονα , φυσικά αρνήθηκε και ούτε αυτός το έδωσε !!!!!!!!!!.

5 ) Μόνο με αυτά τα 2 πιστοποιητικά το πλοίο μπορούσε να πάρει άδεια δρομολόγησης και μόνο με αυτά μπορούσε ξανά να ασφαλιστεί!!!. ΕΤΣΙ ΧΑΘΗΚΕ Η ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΤΟ 2013 ΚΑΙ ΤΟ 2014 !!!!!!!!!. Με αυτές τις εγκληματικές ενέργειες χάθηκαν 2 χρόνια έσοδα ,ενώ τα έξοδα έτρεχαν και οδήγησαν οι …….την εταιρεία στην οικονομική καταστροφή!!!!. Ο κ . Δούσμανης , είχε  ζητήσει να οριστεί υπεύθυνος από την εταιρεία ,για την αποκατάσταση της ζημιάς .Νόμιζε όταν έπαθε ζημιά το πλοίο ,ότι γίνεται η επισκευή του, όπως όταν πάθαινε ζημιά το φορτηγό του.

Μέχρι σήμερα δεν είχα μιλήσει για το συγκεκριμένο θέμα ,διότι οι αφελείς θα με κατηγορούσαν ,ότι τους εμπόδισα να βρουν τα χρήματα που ψάχνουν τώρα 2 χρόνια ,μαζί με τους θεσμικούς και δεν τα βρίσκουν .Ανοίγουν που και που και κανένα λογαριασμό, όταν το κατορθώσουν ,δυστυχώς όμως τα χρήματα δεν μπαίνουν όπως νόμιζαν μόνα τους μέσα στους λογαριασμούς.

Το ΑΚΡΙΒΕΣ ποσό που μάζεψαν στο λογαριασμό , δεν είναι τιμητικό και είναι το αντίκρισμα της υπόληψης και της εμπιστοσύνης τους ,στην κοινωνία του Ρεθύμνου. Οι θεσμικοί πληρώνουν το βαρύ τίμημα ,που ανέχονταν μπροστά τους συνεχώς για 2 χρόνια ,τον δήμαρχο κ .Μαρινάκη να λέει ψέματα ότι:

Δεν ήταν ναύλωση πλοίου με συμφωνία (option ) αγοράς ,όπως έλεγε σαφέστατα το ναυλοσύμφωνο στο κεφάλαιο IV και ότι με την αποπληρωμή των συμφωνηθέντων ναύλων το πλοίο θα ήταν δικό μας  !!!!!!!!!!!!!.

Δεν ήταν το πλοίο αξιόπλοο και ασφαλές, κάτι που απέτρεπε τον κόσμο να αγοράζει μερίδες ,αγνοώντας το αρμόδιο Υπουργείο και τον νηογνώμονα , που είχαν δώσει τα πιστοποιητικά ασφάλειας και αξιοπλοίας του .

Όλα τα παραπάνω ψέματα και συκοφαντίες τα έλεγε συνεχώς ο αξιότιμος   κ .δήμαρχος ενώπιον όλων των θεσμικών, στα συμβούλια και στις γενικές συνελεύσεις και δεν τόλμησε ούτε ένας να του πει ποια είναι η αλήθεια!!!!!.

Δεν θα άξιζε βέβαια σε κανένα Ρεθεμνιώτη και σε κανένα άλλο άνθρωπο, να χαθεί το πλοίο στα χέρια του ,σύμφωνα με όσα ανήθικα μέχρι τώρα έχει κάνει ,όσο του σημερινού προέδρου του κ. Δούσμανη !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Πληρώνει ,το δίκαιο τίμημα της ανικανότητας και της ανηθικότητάς του.       Η ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...........

Νικολούδης Γιάννης

Τέως Πρόεδρος CRETAN LINES

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ