ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΑΠΟΨΕΙΣ

Ανοικτή επιστολή προς τα μέλη της Cretan Lines του Γιάννη Νικολούδη

0

Αγαπητά μέλη ,

Το τελευταίο διάστημα οι σημερινοί διοικούντες την εταιρεία και κάτω από το βάρος των τεράστιων ευθυνών τους για την οικονομική καταστροφή και την διάλυσή της, προσπαθούν να κατασκευάσουν ενόχους ,νομίζοντας οι αφελείς ότι θα ελαφρύνουν την θέση τους. Οι άνθρωποι αυτοί απέδειξαν με τις πράξεις τους την ανικανότητά τους και κατέστρεψαν ότι με πολύ κόπο έχτισαν κάποιοι άλλοι. Ψελλίζουν δυστυχώς οι ένοχοι ,ότι κάποιοι άλλοι φταίνε που δεν κατόρθωσαν οι ίδιοι τώρα 2 χρόνια να κάνουν το μοναδικό και το αυτονόητο .Να δρομολογήσουν το πλοίο άμεσα για να σωθεί η  εταιρεία ,χωρίς να ψάχνουν σωτήρες θεσμικούς και χρηματοδότες.  Η ανικανότητά τους να αποκαταστήσουν γρήγορα την ζημιά ,είναι  η πραγματική αιτία που σωρεύτηκαν χρέη ,τα οποία δεν μπόρεσε να αντέξει η εταιρεία , χωρίς να έχει έσοδα και την βούλιαξαν.  Με ευθύνη του κ . Δούσμανη ο οποίος είχε ζητήσει να οριστεί υπεύθυνος από την εταιρεία για την αποκατάσταση της ζημιάς αγοράστηκε ένα μπλοκ το οποίο επειδή ήταν από μεγαλύτερη μηχανή έπρεπε πρώτα να κοπεί για να τοποθετηθεί. Για τα λάθη που έγιναν και δεν αποκαταστάθηκε η ζημιά ,έχουν επίσης μεγάλες ευθύνες :

1 .Το συνεργείο του κ. Σκούφου που είχε αναλάβει την ζημιά και δεν την ολοκλήρωσε σύντομα και στον συμφωνημένο χρόνο .

2 .Ο μηχανικός του πλοίου κ .Κορές έχει βαρύτατες ευθύνες για   την αγορά του μπλοκ ,είναι δε και ο βασικός υπεύθυνος για την ολική καταστροφή της μηχανής που υπέστη από την ζημιά.

3 .Επίσης ο αρχιμηχανικός της εταιρείας και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της CRETAN LINES κ. Λιοδάκης Ρούσος .

Όλοι οι παραπάνω είναι συνένοχοι και συνυπεύθυνοι, για την καθυστέρηση αποκατάστασης της ζημιάς ,που ήταν η αιτία της χρεοκοπίας της εταιρείας ,σιωπούν δε σαν να μην φταίει κανείς.   Ο μηχανικός της ΜΑΝ , κατασκευάστριας εταιρείας της μηχανής   του πλοίου ,αλλά και ο νηογνώμονας ,δεν υπέγραφαν για την τοποθέτηση αυτού του μπλοκ, διότι αν θα κοβόταν και κολληθεί, ήταν σίγουρο ότι δεν θα αντέξει τόσο μεγάλες πιέσεις. Εξ αιτίας αυτού του τραγικού λάθους χάθηκε η δρομολόγηση του πλοίου αρχές 2013 και δυστυχώς οι ένοχοι το απέκρυψαν.    Στην Γενική Συνέλευση 28-4-2013, υπάρχουν πρακτικά, όπου ο   Δούσμανης , Κορές και άλλοι, διαβεβαίωναν τον κόσμο ότι το     πλοίο σε 20 ημέρες θα είναι έτοιμο να ξεκινήσει δρομολόγια.   Γιατί δεν ολοκληρώθηκε η ζημιά και ποιος φταίει γι αυτό ;;;.   Αυτή η ανικανότητα ,ήταν η αιτία που καταστράφηκε οικονομικά η εταιρεία. Στην απολογία τους στην ΓΕΝΙΚΉ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ , πρέπει να   πουν την αλήθεια ,ΠΟΙΑ ΕΞΟΔΑ ΧΡΕΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ     ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ ,ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ .   ΤΗΝ ΧΡΕΩΣΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3.000.000 Ε ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ.  Έφθασε λοιπόν η ώρα του καταλογισμού των ευθυνών σε όλους τους υπεύθυνους για τις εγκληματικές και ανήθικες πράξεις τους.

Αυτό ακριβώς τους ζήτησα πριν αποχωρήσω από πρόεδρος ,ότι αυτοί θα αναλάβουν ακεραία την ευθύνη και θα είναι αυτοί υπεύθυνοι για ότι θα συμβεί, όταν εκβιαστικά , προσχεδιασμένα και καθ υπόδειξη ,μου υπέβαλαν ομαδικά τις παραιτήσεις τους .   Μου απάντησαν όλοι ότι αναλαμβάνουν τις ευθύνες από τώρα και μετά και αποχώρησα .   Μάλιστα δε ο κ. Αποστολάκης προσφέρθηκε για να αποχωρήσω να ανακαλέσει ακόμα και τον ορκωτό τον οποίο είχε καλέσει για να με συκοφαντήσει !!!!!!!!!!!.

Αυτό δείχνει το ποιόν του και μετά σου λένε ότι ήθελαν λέει να σώσουν το πλοίο ,ενώ με τις πράξεις τους το βούλιαξαν.   Μου ζήτησαν να παραιτηθώ οι κ .κ. Δούσμανης, Παγουράκης και Ανδρουλάκης προκειμένου να τους δώσουν οι επιχειρηματίες του Ρεθύμνου 1.500.000 ευρώ, για να σωθεί η εταιρεία ,διότι εμένα δεν μου είχαν λέει εμπιστοσύνη οι χρηματοδότες!!!!!!!!!!!!!!!!!.      Τα χρήματα τα είχε υποσχεθεί ο αξιότιμος δήμαρχος Ρεθύμνης   κ . Μαρινάκης Γεώργιος και το έχουν ομολογήσει δημόσια σε πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή , την οποία έχω μαγνητοφωνημένη, οι κ .κ . Δούσμανης και Παγουράκης.  Είχαν δει το τυρί ,αλλά δεν είδαν όμως την φάκα του κ .δημάρχου. Αυτό το γεγονός , η ψεύτικη υπόσχεση του κ. δημάρχου ,ήταν η αρχή του τέλους της καταστροφής της εταιρείας και ο κ. δήμαρχος είναι ο ηθικός αυτουργός αυτής της εγκληματικής πράξης .  Φυσικοί αυτουργοί της πράξης είναι όσοι αφελείς τον πίστεψαν.   Το ερώτημα που πρέπει να απαντήσει σε όλους τους Ρεθεμνιώτες και δεν μπορεί πλέον να κρύβεται άλλο ο κ .δήμαρχος είναι:  Αφού δεν υπήρχαν επενδυτές να βάλουν τα χρήματα και όπως αποδείχτηκε έλεγε ψέματα ,γιατί τα υποσχέθηκε και για ποιο λόγο το έκανε ;;;;;;;;;;;;;;;;;;.    Οι παραπάνω κύριοι λέγοντας ψέματα με συκοφάντησαν και κλόνισαν την εμπιστοσύνη του κόσμου στο πρόσωπό μου και δεν έβαζε μετά κανείς χρήματα ,την στιγμή που ήταν περισσότερο από ποτέ αναγκαία ,μετά την ζημιά.   Τις πράξεις αυτές τις έχω αναφέρει και καταγγείλει δημόσια πολλές φορές .Πλαστογράφησαν πρακτικό και διέδιδαν συκοφαντίες σε βάρος μου και έχω κάνει τις σχετικές μηνύσεις για πλαστογραφία, για συκοφάντηση και ηθική αυτουργία σε κακουργηματική πράξη.

Δεν είναι λοιπόν το βασικό θέμα της Γενικής Συνέλευσης 23-11-14 οι άλλες αξιόποινες πράξεις ,τις οποίες θα κρίνει πλέον η Ελληνική Δικαιοσύνη .Εκεί πλέον μόνο θα μιλάμε με κάποιους …….κυρίους.

Αγαπητά μέλη της CRETAN LINES,

Στην Γενική Συνέλευση 23-11-2014 δεν θα παραστώ γιατί εγώ είναι 2 χρόνια που αποχώρησα από πρόεδρος και δεν είμαι εγώ αυτός που πρέπει να απολογηθεί για τις εγκληματικές πράξεις του .   Αυτός είναι ο κ. Δούσμανης και η προαναφερόμενη παρέα του .     Έχουν δε το θράσος και ενώ το πλοίο βγαίνει σε πλειστηριασμό για χρέη στην ΔΥΟ Ρεθύμνου ,να ζητούν από την Γενική Συνέλευση να τους απαλλάξει από κάθε ευθύνη για τις πράξεις τους . SIC !!!!!.   ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΗΘΙΚΟΙ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.  Πιστεύω να συμμετέχουν αρκετά μέλη στην Γενική Συνέλευση για να μην τους δώσει άφεση αμαρτιών και να μην τους απαλλάξει από τις μεγάλες ευθύνες που έτσι και αλλιώς έχουν.

Νικολούδης Γιάννης

Τέως Πρόεδρος της CRETAN LINES

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ