ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η Verizon εξαγόρασε την Yahoo έναντι $4,83 δισεκατομμυρίων

0

Επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες που είχαν διαρρεύσει, η Verizon επιβεβαίωσε ότι κατέληξε σε συμφωνία και εξαγόρασε την Yahoo έναντι $4,83 δισεκατομμυρίων.

Όπως είναι γνωστό, πέρυσι η Verizon είχε αποκτήσει την AOL έναντι $4,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων. O στόχος της με την εξαγορά της Yahoo, είναι να δημιουργήσει την τρίτη μεγαλύτερη οντότητα στον χώρο της online διαφήμισης, μετά τις εταιρείες Google και Facebook, και για αυτό σκοπεύει να ενσωματώσει τα online περιουσιακά στοιχεία της Yahoo με εκείνα της AOL.

Η Verizon απέκτησε όλα τα online brands της Yahoo αλλά και την υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της που αριθμεί περισσότερους από 225 εκατομμύρια χρήστες σε μηνιαία βάση (συνολικά, οι χρήστες της Yahoo φτάνουν τους 1 δισεκατομμύριο περίπου). Στην κατοχή της Verizon περνάνε όπως αναφέραμε όλες οι υπηρεσίες και οι τεχνολογίες διαφήμισης και analytics της εταιρείας (π.χ Brightroll programmatic ad service) αλλά τα μετρητά ή οι μετοχές της Yahoo στις εταιρείες Alibaba και Yahoo Japan θα παραμείνουν στην κατοχή της Yahoo, η οποία θα αλλάξει την ονομασία της μόλις ολοκληρωθεί η εξαγορά.

Σε επιστολή της προς τους εργαζομένους της εταιρείας που δημοσιεύτηκε στο Tumblr, η CEO του Yahoo, Marissa Mayer πρόσθεσε ότι η συμφωνία θα βοηθήσει την εταιρεία να πετύχει ακόμα μεγαλύτερα πράγματα στο τομέα της κινητής, προσθέτοντας ότι η Verizon ανοίγει την πόρτα για εκτεταμένες ευκαιρίες στην διανομή. Επίσης ανέφερε ότι η ίδια θα παραμείνει στην εταιρεία, αν και ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί ποιος θα είναι ο ρόλος της. Η συμφωνία θα ολοκληρωθεί μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2017, αλλά πρώτα θα πρέπει να εγκριθεί από διάφορες ρυθμιστικές αρχές.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ