ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΡΕΘΥΜΝΟ

Από 1η Μαρτίου τα Carrefour μετονομάζονται σε «ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ»- Τι θα συμβεί στην Κρήτη

0

Η 1η Μαρτίου ορίστηκε ως η επίσημη πρώτη της λειτουργίας της «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη», η οποία θα απορροφήσει τα 361 καταστήματα της Μαρινόπουλος, όπως αναφέρει η επιστολή της Σκλαβενίτης στους προμηθευτές.

Αυτό σημαίνει ότι από 1η Μαρτίου θα ενεργοποιηθεί το ΑΦΜ  της νέας εταιρείας, τόσο σε επίπεδο τιμολογίων προς τους προμηθευτές όσο και σε επίπεδο αποδείξεων που θα λαμβάνουν οι πελάτες που θα επισκέπτονται τα καταστήματα.

Σημειώνεται ότι εδώ και αρκετές ημέρες, τα Carrefour, που θα είναι τα πρώτα καταστήματα που θα περάσουν στην νέα εποχή, βρίσκονται σε φάση ριζικής ανακαίνισης τόσο σε επίπεδο εξοπλισμού όσο και χωροταξίας.

Αρκετά από αυτά έχουν πάρει ως ημερομηνία εγκαινίων στο δεύτερο δεκαήμερο του Μαρτίου, περίοδο που θα κάνουν εμφάνιση τα πρώτα καταστήματα Σκλαβενίτης στη Βόρεια Ελλάδα.

Στόχος είναι μέχρι το τέλος της άνοιξης όλα τα καταστήματα να έχουν περάσει στην κανονικότητα.

Η επιστολή

Στην ενημερωτική επιστολή, μέσω της οποίας και επισήμως πλέον η Σκλαβενίτης επιβεβαιώνει εμμέσως πλην σαφώς τη θετική έκβαση του deal διάσωσης του δικτύου της Μαρινόπουλος, αναφέρεται πως οι κεντρικοί αποθηκευτικοί χώροι στους οποίους θα πραγματοποιούνται παραδόσεις εμπορευμάτων βρίσκονται σε:

• Σπάτα (θέση "Γιαλού”) του Δήμου Σπάτων - Αρτέμιδος

• Δρυμό του Δήμου Ωραιοκάστρου Θεσσαλονίκης

• Άνω Λιόσια, ΕΛ.ΚΕ.ΔΙ. (θέση "Τζαβερδέλλα”,)

• Οινόφυτα Βοιωτίας, 57ο χλμ Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας.

• Ηράκλειο Κρήτης, 15 ΟΤ ΒΙΠΕ Ηρακλείου Κρήτης

Στο email επίσης επισυνάπτονται οι διευθύνσεις και οι αντίστοιχοι κωδικοί GLN των καταστημάτων, ενώ με νεότερο e-mail που θα αποσταλεί από τη Σκλαβενίτης, οι προμηθευτές θα λάβουν και τα κωδικολόγια. Για τις παραγγελίες των ειδών, τις ημερομηνίες και τα σημεία παράδοσης οι προμηθευτές θα  ενημερωθούν εντός των επομένων ημερών από τη "Διεύθυνση Εφοδιασμού” της αλυσίδας.

Η συγκεκριμένη επιστολή, όμως έχει δημιουργήσει και κάποια σύγχυση στους προμηθευτές, κυρίως σε όσους παραδίδουν στην Κρήτη.

Και αυτό γιατί, σήμερα στη Μεγαλόνησο, ο επενδυτικός βραχίονας της Σκλαβενίτης είναι η αλυσίδα Χαλκιαδάκης στην οποία ελέγχει ποσοστό 60% και μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει σαφές αν τα 18 καταστήματα της Μαρινόπουλος, τα οποία περνάνε στο δίκτυο της θυγατρικής της Σκλαβενίτης, θα μετονομαστούν σε Χαλκιαδάκης ή θα φέρουν το brand Σκλαβενίτης.

Επίσης αδιευκρίνιστο παραμένει ποιο θα είναι το μοντέλο λειτουργίας σε επίπεδο κεντρικών αγορών και αποθηκών και αν τα δύο δίκτυα, δηλαδή τα καταστήματα της Μαρινόπουλος στην Κρήτη και το δίκτυο της Χαλκιαδάκη, θα γίνουν ένα. Και αν αυτό το δίκτυο, των 40 καταστημάτων της Χαλκιαδάκης και των 18 πρώην καταστημάτων της Μαρινόπουλος, θα "τρέξει" μέσω της Χαλκιαδάκης, ή αν τα δυο δίκτυα θα λειτουργήσουν, αυτόνομα σαν ανταγωνιστές παρ´ ότι έχουν τον ίδιο βασικό μέτοχο;

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ