ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Eurostat: Στην Ελλάδα ο γηραιότερος στόλος οχημάτων για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές

0

Την τελευταία θέση μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκής Ενωσης ως προς την παλαιότητα των φορτηγών με τα οποία γίνονται οι εμπορευματικές μεταφορές κατέχει η Ελλάδα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat, που αφορούν στο 2015, το 59% του συνόλου των μεταφορών στη χώρα μας γίνεται με οχήματα παλαιότητας άνω των 10 ετών την ώρα που στην ΕΕ, αντίστοιχο ποσοστό μεταφορών γίνει με καινούργια οχήματα.

Ειδικότερα, το  59% των οδικών εμπορευματικών μεταφορών στην Ευρωπαϊκή Ενωση γίνει με καινούργιο στόλο, δηλαδή με οχήματα παλαιότητας κάτω των πέντε ετών.

Το 26% των μεταφορών πραγματοποιείται με οχήματα από έξι έως εννέα ετών ενώ το 10% έχει παλαιότερα ηλικιακά στόλο οχημάτων, από 10 ετών και πάνω.

Την πρωτιά κατέχει η Γερμανία, που έχει τον νεότερο στόλο οχημάτων ενώ άλλα σε έξι κράτη μέλη τα δύο τρίτα των συνολικών οδικών εμπορευματικών μεταφορών γίνεται από οχήματα κάτω των πέντε ετών.

Ειδικότερα τα καινούργια οχήματα ως ποσοστό του συνολικού στόλου κατέχουν στη:

Γερμανία, το 83%

Λουξεμβούργο το 77%

Ηνωμένο Βασίλειο, το 73%

Γαλλία, το 71%

Σουηδία, το 71%

Αυστρία, το 67%

Αντίθετα, πάνω από το ήμισυ των οδικών εμπορευματικών μεταφορών μεταφέρθηκαν από οχήματα ηλικίας 10 ετών και άνω, ως εξής:

Ελλάδα (59%)

Βουλγαρία (33%)

Πολωνία (29%)

Κύπρος και Πορτογαλία (26%)

Στο παρακάτω γράφημα, όπου αποτυπώνεται η ηλικία του στόλου, το πράσινο αφορά οχήματα κάτω των πέντε ετών, το πορτοκαλί, μεταξύ έξι και εννέα και το κόκκινο για τα οχήματα παλαιότητας άνω των 10 ετών.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ