ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΕΛΛΑΔΑ

Ο «απαγορευμένος πρίγκιπας» του Φίλη έγινε διαφήμιση ρούχων

0

Δεκαετία του ’60. Μία μητέρα με το παιδί της περπατούν σε μια γειτονιά της Αθήνας, στο Μετς. Περνούν μπροστά από ένα κατάστημα ρούχων. Ο μικρός φοράει κοντό παντελονάκι μέχρι τα γόνατα, λευκό πουκάμισο και κρατά στα χέρια του μία μπάλα ποδοσφαίρου της εποχής. Μόλις βλέπει τα κομψά ρούχα που είναι φορεμένα στην κούκλα της βιτρίνας, σταματάει και λέει στη μητέρα του. «Μαμά, θέλω να γίνω πρίγκηπας». Ένας χωροφύλακας ακούει το μικρό και τον κοιτάζει βλοσυρά. Έντρομη η μητέρα του γυρίζει και λέει στο γιο της: «Τι είναι αυτά που λες παιδί μου; Απαγορεύεται!».

Η παραπάνω σκηνή θα μπορούσε να είναι η πραγματικότητα εκείνης της εποχής. Είναι όμως και η νέα διαφήμιση της γνωστής εταιρείας ρούχων «Prince Oliver». Πηγή έμπνευσης για το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρείας αποτέλεσε ο σάλος που ξέσπασε, με την απαγόρευση στους γονείς να αποκαλούν τα παιδιά τους «πριγκίπισσες» ή «βασιλόπουλα» στα νέα σχολεία, όπως αυτά διαμορφώνονται από τον υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη.

Ο υπεύθυνος επικοινωνίας της «Prince Oliver» δημοσιογράφος Παντελής Περιβολάρης, ο οποίος μάλιστα παίζει το ρόλο του χωροφύλακα, μίλησε στο protothema.gr για την επίμαχη διαφήμιση. «Πρίγκιπας είναι η ονομασία της εταιρείας μας αλλά ασφαλώς και μας ενέπνευσε η επικαιρότητα και ο θόρυβος που δημιουργήθηκε γύρω από το συγκεκριμένο θέμα. Ως εταιρεία αφουγκραζόμαστε τα όσα συμβαίνουν γύρω μας και τα παρουσιάζουμε με μια ανατρεπτική ματιά και με χιούμορ» δηλώνει ο Παντελής Περιβολάρης.

Πριν ακόμη η διαφήμιση γίνει ευρέως γνωστή, κάποιοι ήδη στοιχηματίζουν στο ενδεχόμενο να έχει την… τύχη μιας άλλης διαφήμισης εταιρείας παιχνιδιών με πρωταγωνίστρια την Άντζελα Δημητρίου, η οποία αποσύρθηκε όταν, έπειτα από προσφυγή της Γενικής Γραμματείας Ισότητας, το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας αποφάσισε την περικοπή της φράσης «Χτύπα, χτύπα σαν άνδρας».

 

https://www.youtube.com/watch?v=Uv6Om9rx0hU
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ