ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΚΡΗΤΗ

Άφησαν χωρίς καθηγητή μαθητή με τύφλωση στα Σφακιά που θα δώσει πανελλήνιες

0

Είναι καλός μαθητής, έχει στόχους για τη ζωή του και ονειρεύεται να σπουδάσει. Είναι από τα Σφακιά και πηγαίνει στη Γ΄Λυκείου.

Αυτό που κάνει πιο δύσκολη την επίτευξη του στόχου του Πάρη για σπουδές δεν είναι ότι πάσχει από τύφλωση αλλά ότι ζει στην Ελλάδα

Ο Πάρης Γιαννουλάκης είναι ένας μαθητής από τα Σφακιά με αξιώσεις και στόχους για το μέλλον του. Το πρόβλημα τύφλωσης που αντιμετωπίζει δεν στέκεται εμπόδιο στο όνειρό του να σπουδάσει.

Φέτος, χρονιά πανελλαδικών εξετάσεων για εκείνον, καθώς βρίσκεται πλέον στην Γ΄Λυκείου, η αδιαφορία και αναλγησιά της πολιτείας, φροντίζει λίγο πριν το τέλος της διαδρομής να του βάλει "τρικλοποδιά"!

Η καθηγήτρια ειδικής αγωγής με την οποία έκανε μάθημα, χρειάστηκε να φύγει λόγω εγκυμοσύνης. Η καθηγήτρια έφυγε 12 Ιανουαρίου και από τότε δεν υπάρχει καθηγητής ειδικής αγωγής για να κάνει μάθημα στον Πάρη.

Τι λέει ο πατέρας του μαθητή

Το γεγονός ότι θα υπήρξε εκπαιδευτικό κενό από τις 12 Ιανουαρίου και έπειτα ήταν γνωστό. Όπως αναφέρει στο Flashnews.gr, ο πατέρας του μαθητή ο οποίος θα προχωρήσει και σε καταγγελία στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης:

«Ήμασταν πολύ ικανοποιημένοι από τη δουλειά που έκανε η καθηγήτρια ειδικής αγωγής αυτά τα χρόνια με τον γιο μου. Έπρεπε όμως να φύγει λόγω εγκυμοσύνης. Από τις αρχές του χρόνου είχαμε πει στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων ότι θα προκύψει αυτό το πρόβλημα και μας είχε πει ότι θα διευθετήσει το θέμα. Ενόχλησα πολλές φορές τον προϊστάμενο Στέλιο Ζερβάκη και εκείνος με διαβεβαιώνε ότι θα φέρει καθηγητή ειδικής αγωγής για να αναπληρώσει το κενό της καθηγήτριας. Περίμεναμε και εμείς. Όμως έχουν περάσει τώρα 3 μήνες από τις 12 Ιανουαρίου και δεν έχει έρθει κανείς».

Όλο αυτό το χρονικό διάστημα και μια ανάσα πριν τις πανελλαδικές εξετάσεις, μια περίοδο δηλαδή εντατικοποίησης των μαθημάτων και του διαβάσματος, ο Πάρης προσπαθεί όπως μπορεί να αναπληρώσει το κενό διδασκαλίας που αφήνει η απουσία καθηγητή ειδικής αγωγής, κάτι φυσικά που δεν είναι αρκετό.

«Τρεις μήνες τώρα κάνει ό,τι μπορεί μόνος του, με φροντιστήριο, με τη βοήθεια καθηγητών και άλλων παιδιών του σχολείου, αλλά δεν φτάνει αυτό. Δυο φορές την εβδομάδα κατεβαίνει στα Χανιά και πάει φροντιστήριο. Ειναι εδώ και οι καθηγητές του Λυκείου που κάνουν ό,τι μπορούν, δεν έχουμε κανένα παράπονο από αυτούς ούτε από τον Λυκειάρχη, αλλά όπως και να το κάνουμε αν δεν είναι ο δάσκαλος ο ειδικός να διδάξει και να βοηθήσει το παιδί, δεν είναι το ίδιο» αναφέρει ο πατέρας του μαθητή.

Πρόκειται για έναν μαθητή που θέλει να προχωρήσει, έχει βλέψεις για να σπουδάσει, έχει κλίση στην πληροφορική αλλά και στη μουσική με την οποία ασχολείται από μικρή ηλικία.

Αυτά μάλλον είναι ψιλά γράμματα για την πολιτεία και για τη Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που θα έπρεπε να έχει κινήσει "γη και ουρανό" για να διευθετήσει το πρόβλημα και να σταθεί αρωγός στην προσπάθεια αυτή του Πάρη και όχι εμπόδιο.

Να σημειώσουμε ότι το Flashnews.gr προσπάθησε να επικοινωνήσει με τη Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για να έχει και τη δική της θέση, κάτι όμως που δεν κατέστη δυνατό.

 

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ