Κρήτη: Ξενοδόχοι πέφτουν θύματα τουριστών που εκβιάζουν μέσω των αρνητικών σχολίων

Θύματα εκβιασμού πέφτουν ξενοδόχοι στην Κρήτη, από τουρίστες, οι οποίοι ζητούν ακόμη και παράλογα πράγματα, προκειμένου να μην επιδοθούν σε διαδικτυακό καταιγισμό… αρνητικών σχολίων, σε βάρος των συγκεκριμένων ξενοδοχείων που επισκέπτονται

Οι συγκεκριμένοι τουρίστες, οι οποίοι προέρχονται κυρίως από την Αγγλία και τη Γερμανία, με τα αρνητικά σχόλια που γράφουν σε σελίδες αναζήτησης και κράτησης δωματίων σε προορισμούς και στην Κρήτη, είναι υπαίτιοι ακόμη και για ακυρώσεις συμφωνιών ανάμεσα σε ξενοδοχεία και τουριστικά πρακτορεία.

Όπως αναφέρουν οι ξενοδόχοι, υπάρχουν πολλοί επιτήδειοι, οι οποίοι με την άφιξη τους σε ένα ξενοδοχείο, προσεγγίζουν το διευθυντή του και του ζητούν καλύτερες παροχές κατά τη διάρκεια της παραμονής τους, αλλιώς όπως τονίζουν με απειλητικό ύφος, θα επιδοθούν σε σωρεία αρνητικών σχολίων μέσα στις metasearch σελίδες που υπαρχουν.

Αποτέλεσμα αυτής της ενέργειας τους θα είναι να χαμηλώσει η βαθμολογία των ξενοδοχείων και να δυσκολεύονται να κλείσουν συμφωνίες με τουριστικά πρακτορεία, ακόμη κι αν μιλάμε για πεντάστερες Μονάδες.
«Όλα ξεκινούν από την ώρα που έρχονται στο ξενοδοχείο οι συγκεκριμένοι τουρίστες. Πριν από δύο εβδομάδες για παράδειγμα ήρθε μια οικογένεια από την Αγγλία και ζήτησε να με δει. Μόλις ήρθαμε σε επαφή, μου είπε πως είναι γραμμένη σε ένα μεγάλο site αναζήτησης ξενοδοχείων, έχοντας μάλιστα 400 followers. Και ζήτησε εν ψυχρώ καλύτερες παροχές, πχ μια σουίτα κ.α. Φυσικά η απάντηση μου ήταν κάθετη και αφοπλιστική. Της είπα ότι περιμένω τα σχόλια της να είναι αντικειμενικά μετά την παραμονή της στο ξενοδοχείο. Δεν υπέκυψα με λίγα λόγια», είπε ο κ. Γιώργος Πελεκανάκης, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Διευθυντών Ξενοδοχείων.

Πολλοί ξενοδόχοι όμως υποκύπτουν σε αυτό τον εκβιασμό γιατί δυστυχώς, πολλά τουριστικά πρακτορεία λαμβάνουν υπ’ όψιν τους τη βαθμολογία που συγκεντρώνει ένα ξενοδοχείο. «Αν ένα ξενοδοχείο έχει κάτω από 80%, δυσκολεύεται να κάνει συμβόλαιο με κάποια πρακτορεία. Δυστυχώς, παρά το γεγονός ότι το σύστημα αυτό δεν είναι απόλυτα έγκυρο, αποτελεί έναν καθοριστικό παράγοντα για τη σεζόν, για ένα ξενοδοχείο», τονίζει ο κ. Πελεκανάκης.

Απάντηση από το Ισραήλ

Όπως αναφέρει ο κ. Πελεκανάκης, ένας γνωστός δημοσιογράφος από το Ισραήλ, απέδειξε πόσο πάσχει αυτό το σύστημα. «Είχε δημιουργήσει μια καταχώρηση για ένα εστιατόριο που στην πραγματικότητα δεν υπήρχε. Και έπειτα έβαλε δικούς του ανθρώπους να γράφουν τα καλύτερα σχόλια. Αποτέλεσμα ήταν όλοι να ψάχνουν να βρουν για να επισκεφτούν ένα εστιατόριο που στην πραγματικότητα ήταν… γκαράζ».Αντιλαμβανεται λοιπόν ο καθένας τι μπορεί να ισχύει με πολλά από τα σχόλια που αναγράφονται και κατά πόσον είναι όλα αληθινά.

«Δυστυχώς όμως οι tour operators δίνουν σημασία σε αυτά τα σχόλια, εξαιτίας των οποίων βλέπουμε και μια σειρά από παράδοξα πράγματα. Για παράδειγμα υπάρχουν δυάστερα ξενοδοχεία που συγκεντρώνουν 95% – 98% λόγω των θετικών σχολίων και πεντάστερα ξενοδοχεία που με το ζόρι συγκεντρώνουν 80%. Και αυτό γιατί από τη μια έχουμε τους κακόβουλους τουρίστες που εκβιάζουν και από την άλλη έχουμε και ξενοδόχους – κυρίως μικρών μονάδων- που ζητούν από τους τουρίστες να τους γράψουν κάτι καλό, μέσα στις σελίδες αναζήτησης», καταλήγει ο κ. Πελεκανάκης.

ekriti.gr

Σχετικά άρθρα