Minoan Lines

Στην Plazz για κράτηση ξαπλώστρας μέσω κινητού

Λύση στην αναστάτωση που επικρατεί τους καλοκαιρινούς μήνες στις ελληνικές παραλίες επιχειρεί να δώσει η νεοφυής εταιρεία Plazz, επινοώντας, ήδη από το 2015, μία ψηφιακή πλατφόρμα που βοηθά τους χρήστες να προκρατήσουν την ξαπλώστρα στην παραλία της προτίμησής τους αυξάνοντας παράλληλα τον τζίρο των επιχειρήσεων που τις διαθέτουν στο κοινό.

Οπως μας εξηγεί ο Μάνος Πατεράκης, ένας εκ των ιδρυτών της εταιρείας, η πλατφόρμα έχει αναπτύξει ένα διευρυμένο δίκτυο με 3.000 ξαπλώστρες σε περίπου 100 σημεία σε όλη την Ελλάδα, με ισχυρή παρουσία στις Κυκλάδες, στα Ιόνια νησιά, στην Ξάνθη, στην Καβάλα και σε άλλα μέρη της χώρας. Μάλιστα, η πλατφόρμα έχει αρχίσει να προσελκύει σταδιακά Ελληνες επισκέπτες αλλά και τουρίστες από το εξωτερικό, επιτρέποντας στην εταιρεία να εκθέτει σταδιακά το προϊόν της και εκτός ελληνικών συνόρων. «Οι χρήστες μας ξεπερνούν συνολικά τις 35.000, εκ των οποίων το 35% προέρχεται από το εξωτερικό, ενώ ο κύκλος εργασιών μας κάθε χρόνο αναπτύσσεται με ρυθμό της τάξεως του 40%», μας αναφέρει ο Λευτέρης Φαρμάκας.

Η συνεχής ταλαιπωρία που έχουμε κάθε καλοκαίρι, διασχίζοντας μεγάλες αποστάσεις και περιμένοντας μέσα στη ζέστη για διαθέσιμη ξαπλώστρα, αποτέλεσε κίνητρο για να δημιουργήσουμε αυτό το εργαλείο», επισημαίνει ο ίδιος. Ετσι γεννήθηκε η ιδέα της Plazz, «είδαμε ότι υπάρχει μεγάλη και άμεση ανάγκη για μία οργανωμένη προσέγγιση στην παραλία, προτείνοντας μία λύση που θα καλύψει αυτήν την έλλειψη και θα ωφελήσει και την επιχείρηση». Ο χρήστης λοιπόν μέσω του υπολογιστή του ή κατεβάζοντας την εφαρμογή στο κινητό του έχει τη δυνατότητα να επιλέξει την ημέρα επίσκεψης στην παραλία, καθώς και τη συγκεκριμένη ξαπλώστρα που επιθυμεί. Από την άλλη, η ομάδα της Plazz προσφέρει στην επιχείρηση δική της πλατφόρμα μέσω της οποίας μπορεί να διαχειριστεί τις κρατήσεις και να δημιουργήσει ειδικά πακέτα προσφορών για τους χρήστες της Plazz. Η επιτυχία της εταιρείας έχει επισφραγιστεί ήδη από το 2017 με την ανάπτυξη τριών συνεργασιών, αρχικά με τον φορέα Marketing Greece, την Skyscanner και την Uber. Επίσης, πέραν από τις συνεργασίες που αναπτύσσει η εταιρεία με Online Travel Agencies, η Plazz σε βάθος χρόνου επιθυμεί αφενός να επεκτείνει τις υπηρεσίες της σε ξενοδοχειακές μονάδες που διαθέτουν πισίνα (και ξαπλώστρα) αφετέρου να εμπλουτίσει τις επιλογές των χρηστών, προσφέροντας στην παραλία υπηρεσίες άμεσης παραγγελίας φαγητού ή ποτού, ή ακόμα υπηρεσίες ομορφιάς και δυνατότητας συμμετοχής σε extreme sports. Ωστόσο, η εποχικότητα με την οποία είναι συνδεδεμένος ο τουριστικός κλάδος αποτελεί μία πρόκληση για την Plazz. Σύμφωνα με τον κ. Πατεράκη, «η εποχικότητα σαφέστατα μας απασχολεί και για αυτό στα επιχειρηματικά μας πλάνα είναι η επέκταση της λειτουργίας μας σε περιοχές όπως η Λατινική Αμερική, όπου η καλοκαιρινή σεζόν είναι σχεδόν όλον τον χρόνο». Ετσι, στρατηγικός στόχος της Plazz είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου σε περισσότερα σημεία στην Ελλάδα αλλά και η αντιπροσώπευσή της σε άλλες χώρες του εξωτερικού. «Εστιάζουμε σε παραλίες και ξενοδοχεία στη Μεσόγειο, καθώς και σε χώρες κοντά στον Ισημερινό ώστε να επεκτείνουμε τη λειτουργία της πλατφόρμας και τους υπόλοιπους μήνες του χρόνου», αναφέρει ο ίδιος.

Βέβαια, για να περάσει σε αυτό το στάδιο, η Plazz βρίσκεται σε συζητήσεις με επενδυτές για να διασφαλίσει ένα επαρκές ποσό χρηματοδότησης και να εισέλθει στις νέες «ψηφιακές αγορές» του εξωτερικού. Εξάλλου, η Plazz αναδύθηκε στην τουριστική αγορά από μία ομάδα που ειδικεύεται στο digital marketing χρηματοδοτούμενη εδώ και τρία χρόνια από ίδια κεφάλαια.

kathimerini.gr

Σχετικά άρθρα