ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στις 6 Ιουνίου το νέο ντεμπούτο της Mazda στην ελληνική αγορά

0

Με στόχο τα αυτοκίνητα Mazda να αποτελέσουν επιλογή μιας premium μάρκας, εναλλακτικής των κλασικών premium, η ιαπωνική εταιρεία ξεκινάει ξανά το ταξίδι της στην ελληνική αγορά στις 6 Ιουνίου, έπειτα από απουσία πέντε ετών.

Την ημέρα εκείνη θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια του πρώτου και μοναδικού –για την ώρα τουλάχιστον– καταστήματος πώλησης αυτοκινήτων Mazda από τον Ομιλο Συγγελίδη.

Το κατάστημα –στο οποίο μέχρι πρόσφατα πωλούνταν τα αυτοκίνητα της μάρκας Jeep, σήμα το οποίο δεν αντιπροσωπεύει πλέον ο Ομιλος Συγγελίδη– βρίσκεται επί της λεωφόρου Βουλιαγμένης 90, στη Γλυφάδα. Σύμφωνα μάλιστα με όσα ανακοινώθηκαν χθες στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, με την παρουσία ηγετικών στελεχών της Mazda και του Ομίλου Συγγελίδη, θα είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά και τα επτά νέα μοντέλα της εταιρείας που διατίθενται σε όλη την Ευρώπη.

Πρόκειται για το Mazda 2, το Mazda 3, το σεντάν Mazda 6, το θρυλικό σπορ MX-5 ανανεωμένο, το CX-5 που αποτελεί το μεγάλο SUV της Mazda, το CX-3 που είναι η πρόταση της Mazda στην κατηγορία των μικρών SUV, ενώ το φθινόπωρο αναμένεται στην ελληνική αγορά το CX-30, το πλέον καινούργιο SUV της εταιρείας, που παρουσιάστηκε πρόσφατα στη Γενεύη και τοποθετείται μεταξύ του CX-3 και του CX-5.

«Είναι μια σημαντική ημέρα για τη Mazda και την Ελλάδα», δήλωσε στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου ο Ντέιβιντ Μακ Γκόνιγκλ, περιφερειακός διευθυντής της Mazda για την περιοχή της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Ο λόγος που επέλεξε τώρα, έπειτα από πέντε χρόνια απουσίας, να επαναδραστηριοποιηθεί η εταιρεία στην Ελλάδα; «Πάντα θέλαμε να επιστρέψουμε. Ημασταν όμως αρκετά προβληματισμένοι όταν εκδηλώθηκε η ύφεση στην ελληνική οικονομία. Τώρα, ωστόσο, η αγορά βρίσκεται σε φάση ανάκαμψης, υπάρχουν θετικοί οικονομικοί δείκτες, ενώ έχουμε να παρουσιάσουμε και μια νέα γενιά αυτοκινήτων. Δεν σταματήσαμε, όμως, ποτέ να μιλούμε για την Ελλάδα», υποστήριξε ο κ. Μακ Γκόνιγκλ.

Από την πλευρά του ο Πολυχρόνης Συγγελίδης, επικεφαλής του ομίλου, χαρακτήρισε ιστορική τη στιγμή της επαναδραστηριοποίησης της Mazda στην Ελλάδα. Ο ίδιος, αν και ρωτήθηκε επανειλημμένως για τον στόχο μεριδίου αγοράς, ακόμη και σε ορίζοντα πενταετίας, απέφυγε να απαντήσει αναφέροντας ότι η φιλοσοφία της Mazda είναι να κάνει μικρά, προσεκτικά βήματα πριν ξεκινήσει να τρέχει. «Το κατάστημα στη λεωφ. Βουλιαγμένης είναι κάτι σαν πείραμα. Να δούμε πώς θα υποδεχθεί η αγορά τη Mazda και θα αναπτυχθούμε στη συνέχεια. Εμείς πιστεύουμε στη μάρκα και θα τη διατηρήσουμε σαν το κόσμημα του ομίλου μας», πρόσθεσε.

Υπενθυμίζεται ότι η Mazda αντιπροσωπευόταν από το 1981 στην Ελλάδα αποκλειστικά από την εταιρεία ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ, που πτώχευσε το 2014.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ