ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΑΠΟΨΕΙΣ

Τι μας ενώνει η μήπως άραγε τι δεν μας ενώνει με τους Ρώσους;

0

 

ΜΙΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΥΜΠΤΩΣΗ  

Η πρώτη μακρινή  αναφορά της έννοιας Ryty  που βρήκα ,είναι στην περιοχή της  λίμνης Βαϊκάλης της Ρωσίας, που το cape Ryty  κατατάσσεται  στους  πέντε μαγικούς και  μυστήριους τόπους του πλανήτη. Αποτελούσε το τελετουργικό ακρωτήριο, στο οποίο κατέληγε ένα φαράγγι.  Είναι κοντά στο νησί  Ολκών (Olkhon) που έχει παρόμοιο περίγραμμα με το νησί μας ,όπου ο ιερός του τόπος Shamanka βρίσκεται στο κέντρο του νησιού και πάνω στη θάλασσα όπως περίπου και  η πόλη μας. Εκεί  αργότερα  έκρυψε τους θησαυρούς του ο Τσέγγις Χαν. Ήταν μια βραχώδης περιοχή ,μήπως άραγε θυμίζει την προσωνυμία της πολιούχου Αρτέμιδας ως Ροκκαίας (rock =βράχος)? Ο Όμηρος αποκαλεί την πόλη μας  Ρύτιον

ΡΙΘΥΜΝΑ  ΕΤΡΟΥΣΚΟΙ & ΡΩΣΟΙ

Ο ιστορικός Fick πιστεύει ότι η λέξη Ρίθυμνα  είναι Χετιτική ενώ ο Guarducci την σχετίζει με Κάρικα , Λυκιακά και Ετρουσκικά τοπωνύμια (Κ.Καλοκύρης,1998,Η αρχαία Ρίθυμνα,  σελις  101).H τελευταία άποψη  θα μπορούσε να ενισχυθεί από την ανακάλυψη χρυσών ελασμάτων στην περιοχή Σταυρωμένου ,παρόμοια με αυτά που έχουν βρεθεί σε τάφους του Καυκάσου όπου έχουμε ετρουσκική παρουσία, σε  ρωμαϊκούς τάφους της κεντρικής Ιταλίας όπως αυτό της Cecilia Secoundouina  στη Ρώμη στη Χαλκιδική και την Θεσσαλία . Από τους κεντρικούς θεός του Ετρουσκικού και του πανθέου της θρησκείας Urartu θεωρειται ο Απολλων Shivini .

Το πρόσφυμα -mn- στα ετρουσκικά ονόματα (Mastarna, Perperna, Tulumne) απαντά και στη Μικρά Ασία (Lipurna, Ticurna, Tunumna) καθώς και σε Ελληνικές   πολεις όπως Μήθυμνα Λάρυμνα και  αρχαια  Ρίθυμνα .

Ο διπλός πέλεκυς, σύμβολο των των Ετρούσκων ηγεμόνων, απαντά και ως σύμβολο στην μινωικη κρητη και στους Λυδούς  βασιλείς .

Ετρουσκικη παρουσία πιθανολογειται στην Ελευθερνα καθως η ασπίδα που ανακάλυψε ο κύριος Ν.Σταμπολίδης μοιαζει με τις ετρουσκικες της Ιταλίας (βλ.σημειωση *)

Military shieldas depicted above in drawing. Etruscan.  8th c BCE. Bronze. Altes Museum (SMB), Berlin

A sculpture of a clipeus from the 1st century AD, featuring Jupiter-Amon, an amalgamation of Roman and Egyptian gods. Credit: National Archeological Museum of Tarragona.

ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΤΡΟΥΣΚΟΙ;

Οι Ετρούσκοι που είναι ουσιαστικά οι πρόγονοι των Ρωμαίων είναι ένας αρχαίος και ελάχιστα γνωστός πολιτισμός με κυριο χαρακτηριστικο την λατρεια του Απολλωνα . Οι Ρωμαίοι δανείστηκαν από αυτό τον πολιτισμό την  αρχιτεκτονική, διάφορες τελετουργίες και τεχνολογίες. Θα μπορουσαν να είναι οι αρχαιοι Τρώες που οδηγήθηκαν από τον Αινεία στη Ρώμη μετα την αλωση της Τροίας .

Φαινομενικά οι Ετρούσκοι ήρθαν από το βορρά. Αλλά δεν υπάρχουν σημαντικες αποδειξεις έτσι ο Ηρόδοτος υποστήριξε ότι οι Ετρούσκοι ήρθαν από τη Μικρά Ασία. Νεωτεροι ερευνητες τους συνδέουν με τους Σλάβους

Ο Μιχαήλ Λομονόσοφ επεσήμανε  ότι μεταξύ των «αρχαίων προγόνων του σημερινού ρωσικού λαού, οι Σκύθες των οποίων εξέλιξη θεωρεί τους Σλάβους δεν αποτελούν το ελάχιστο κομμάτι».

Οι συγγραφείς και οι ερευνητές μας Σεργκέι Μούντσοφσκι και Μαξάλ Καλάσνικοφ εξέφρασαν επίσης μια αρκετά λογική ιδέα ότι μια από τις προγονικές πατρίδες - οι προκάτοχοι - της ρωσικής εθνοτικής ταυτότητας  μπορεί να είναι το λεγόμενο "Ρωσικό Khaganate", στο οποίο εξομοιώθηκαν εκπρόσωποι διαφόρων εθνών.

Λόγω της κυριαρχίας των Aλάνων από τον VI έως τον VIII αιώνα, οι ερευνητές προτείνουν ότι στο πλαίσιο της «ρωσικής Khaganate» υπήρξε επίσης συγχώνευση του σλαβικού και του ιρανικού αίματος. Οι εκπληκτικοί Άραβες έγραψαν ότι οι λαοί του λαού Αράρα (σε μια τέτοια αραβική εκδήλωση, τους αποκαλούμε ρούσιους, ) έφτασαν  τo"Ρωσικό Khaganate" , πέρασαν κατά μήκος των ποταμών της Ανατολικής Ευρώπης, μέσω της Κασπίας και της Μαύρης Θάλασσας, όπου μεταφέρθηκαν σε καμήλες . Η Βαγδάτη δεν ήταν λιγότερο πλούσια πόλη από τη Ρώμη.

Η λέξη "Rus" σημαίνει στη σκανδιναβική αρχαϊκή παράδοση "κωπηλάτες" - εκείνους τους κωπηλάτες που έτρεχαν σε αυτά τα πλοία, παρέχοντας αυτές τις διηπειρωτικές επικοινωνίες, φτάνοντας στα κέντρα της Μέσης Ανατολής και της Κωνσταντινούπολης σε ποταμόπλοια.

Η ΡΙΘΥΜΝΑ ΣΤΑ  ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗ & ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ

O Όμηρος αναφέρει το Ρίτυον σαν μια από τις 90 πόλεις που βοήθησαν στην επιχείρηση της Τροίας (Καλοκύρης,1998, Η αρχαία Ρίθυμνα, σελ32) παρ ότι το μαντείο της Ελεύθερνας ,   προέτρεψε τους Ρεθέμνιους να μην συνδράμουν τους Αχαιούς εναντίον της Τροίας. Στο μουσείο της Ελεύθερνας ανακαλύφθηκε από τον κύριο Σταμπολίδη  ασπίδα και κοσμήματα που θυμίζουν ετρουσκικό πολιτισμό. Επίσης στην περιοχή υπήρχε φαράγγι που κατέληγε στην θάλασσα ,όπως συνέβαινε στο ακρωτήριο Rithy της Ρωσίας.

Η θέση του χεριού της Κυρίας της Auxerre (8ος ΠΧ) ,με το δεξί χέρι στη θέση της καρδιάς που λέγεται ότι βρέθηκε στην Ελεύθερνα (μοιάζει με τους διδυμαιους κούρους των Δελφών), παραπέμπει  σε Ανατολίτικες και υπερβόρειες παραδόσεις απ’ αυτές που προέρχονται λαοί που εγκαταστάθηκαν στην περιοχή του Καυκάσου πριν τον 8ο ΠΧ αιώνα .Η σημερινή τεχνολογία έχει πολλά να μάθει από αυτούς

Παρόμοια βρέθηκαν  στην  Αίγυπτο, την Κύπρο, τα Αλτάϊα Όρη κλπ.

 

Τον 6ο ΠΧ αιώνα μαθαίνουμε ότι ο Επιμενίδης έρχεται στην Ελεύθερνα .Όμως ο Επιμενίδης ήταν δερματόστικτος (γεμάτος σ όλο το σώμα του με  τατουάζ παρόμοια με αυτά που θεωρούσαν ιερά  οι Σκύθες και αργότερα οι Σλάβοι που ξεκίνησαν από την κεντρική Ασία ,περιοχή σημερινής Ρωσίας  )

Οι υπόλοιπες πληροφορίες σχετίζουν το Ρέθεμνος με την Απολλώνια λατρεία που έχει τις ρίζες της στα εδάφη της σημερινής Ρωσίας. Όμως ο Απόλλωνας είναι υπερβόρεια θεότητα ,από περιοχές Σιβηρίας της σημερινής Ρωσίας  ,κατά την παράδοση ζούσε 6 μήνες τον χρόνο στην υπερβορέα (περιοχή σημερινής Ρωσίας ) και 6 μήνες κατέβαινε σε εμάς στο Νότο, σύμβολά του και στις 2 περιοχές είναι ο ήλιος δελφίνια και οι κύκνοι που συνδέονται με Ρωσικές παραδόσεις (πχ μπαλέτο εμπνευσμένο από τον ρωσικό μύθο της λίμνης των κύκνων)

Τον 4ο ΠΧ αιώνα παρατηρούμε το Απολλώνιο σύμβολο της πόλης μας  του Ρεθέμνους ,δυο δελφίνια ,να οδηγούν κάποιους  Κρήτες μάντεις  να ιδρύσουν το φημισμένο κοσμοπολίτικο για την εποχή του μαντείο του Απόλλωνα στους Δελφούς.

Τον 3ο ΠΧ αιώνα βλέπουμε το Ρέθεμνος ανάμεσα στους καταλόγους των  Θεωροδόκων  του Απολλώνιου Μαντείου των Δελφών, δηλαδή οι ιερείς μάζευαν εισφορές για λογαριασμό του μαντείου. Νομίσματα βεβαιώνουν την ύπαρξη αυτόνομης και ανεξάρτητης  πόλης. (Καλοκύρης 1998 σελις 126,20)

Τον 2ο ΜΧ αιώνα είναι μια από τις πόλεις που διεκδικεί την ανάληψη του Απολλώνιου του Τυαννέα από τη Νίγδη, από το ιερό της Ροκκαίας Αρτέμιδος που το φύλαγαν  ιερά σκυλιά.

ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ

Είναι γνωστό ότι  αφού το 861 ΜΧ κατέλαβε το νησί ο Αρμένικης καταγωγής (περιοχή Καυκάσου)  Φωκάς, τον 12 ΜΧ αιώνα  ο Ισαάκ Κομνηνός εγκατέστησε στο νησί τα 12 Αρχοντόπουλα(στρατιωτικά τάγματα) από περιοχές του Πόντου της  Τραπεζούντα (κοντά στη  μαρτυρική περιοχή του Καυκάσου). Στην περιοχή του Πόντου ζούσε από τον ο αιώνα και η φυλή των Χαζάρων (Οι ελληνικές πηγές τούς αποκαλούσαν και Χαέαρους αλλά και Χοτξίρους, ενώ οι Σλάβοι «Κοζάρους» που μια από τις περιοχές καταγωγής τους ήταν τα ΗΑΕ), ανάμεσα στην Κασπία και Μαύρη θάλασσα(περιοχές σημερινής Ρωσικής επιρροής ), που κατάφεραν να φθάσουν στον αυτοκρατορικό  θρόνο του Βυζαντίου όπως η κόρη του Χαγάνου η Ειρήνη των Χαζάρων  η Τζιτζέκ και  που μέσω επιγαμιών λέγεται ότι πιθανώς  στελέχωσαν τους μεγάλους βασιλικούς θρόνους της Ευρώπης .

ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ

Όταν καταλήφθηκε η Κρήτη από τους Οθωμανούς ,όσοι βενετοί δεν ήθελαν να ζήσουν σαν υποτελείς  βρέθηκαν στην  Κεντρική Ευρώπη φθάνοντας μέχρι την αυλή της Γερμανίδας πριγκίπισσας από τη Βαυαρία της  Μ. Αικατερίνης στην Πετρούπολη. Εκεί σ αυτή τη Ρωσική πόλη   βρίσκομε τον θείο του συμπατριώτη μας Καλλέργη τον  18ο αιώνα, τον υπουργό εξωτερικών της Ρωσίας  Νέσελροδ από την Τσεχία , που τον παντρεύει μάλιστα με την ανιψιά του Μαρί Νέσελροδ Καλλέργη. Εκεί καλει αλλα δύο χωριατόπαιδα  ανίψια του, εκπαιδεύονται τα για να επιστρέψουν στην πατρίδα τους και να ξεκινήσουν από το Αιγαίο την ελληνική Επανάσταση ενάντια στους Οθωμανούς.

ΚΡΗΤΙΚΗ  ΠΟΛΙΤΕΙΑ

Ο Οθωνας. πρώτος βασιλιάς της Ελλάδας πρωθυπουργό του ορίζει τον συντοπίτη μας Καλλέργη , Όταν η Κρήτη ανεξαρτοποιήθηκε το Ρέθεμνός μας τέθηκε υπό την προστασία των Ρώσων, οι οποίοι έκαναν 1000 μύρια καλά έργα υποδομής στην πόλη μας.

Ο επόμενος βασιλιάς (Ο Γεώργιος Α’, βασιλιάς της Ελλάδος από το 1863, αδερφός του βασιλιά Φρειδερίκου Η΄ της Δανίας και της βασίλισσας Αλεξάνδρας της Αγγλίας, υιός του βασιλιά Χριστιανού Θ΄ της Δανία) . Ο Γεώργιος Α’  είχε Ρωσίδα μητέρα την Μεγάλη Δούκισσα Όλγα Κονσταντίνοβα τη μεγαλύτερη κόρη του Μεγάλου Δούκα Κωνσταντίνου της Ρωσίας (γιος του Αυτοκράτορα Νικολάου Α’) και ήταν πατέρας του πρίγκηπα Γεωργίου Α Αρμοστή Κρήτης. Ο δευτερότοκος γιος του Βασιλέα της Ελλάδος ήταν πρωτεξάδελφος με τον τσάρο της Ρωσίας, μάλιστα σε ένα ταξίδι στην Ιαπωνία ο πρίγκηπας έσωσε τη ζωή του τσάρου, όταν ένας Ιάπωνας του επετέθη για εθνικιστικούς λόγους

Ο πρίγκηπας φιλοξενήθηκε σε Ρεθεμνιώτικο σπίτι πριν αναλάβει καθήκοντα στα Χανιά όπου ήταν το κέντρο της αρμοστείας . Η Κρητική Πολιτεία (1896 – 1913) ήταν το επίσημο όνομα με το οποίο αναγνωρίστηκε η Κρήτη ως αυτόνομο κράτος αποτελώντας μεταβατικό στάδιο πριν την ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα το 1913.

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΞΥΛΙΝΟ ΑΝΑΓΛΥΦΟ ΥΠΕΡΘΥΡΟ , Τι σηματοδοτεί;

Σημ *  ……Τι σηματοδοτεί αυτό το μοναδικό στην Ρεθεμνιώτικη πόλη υπέρθυρο ? Το οίκημα περιλαμβάνει 8σχημο Απολλώνιο δόμημα στην κορυφή, στοιχεία από το ανάκτορο των Βερσαλλιών, από την δυναστεία των Σαφαβιδών και από το φημισμένο καζίνο των Βεντραμίν Καλέργκι στο μεγάλο κανάλι της Βενετίας ,υπήρξε ακόμη πρώην γαλλική πρεσβεία, και μετά το 1913 έως  το 1923 οικία του πλουσιότερου αγά του Ρεθέμνους ,Αλή Βαφίμ Σελλιαννάκη. Μερικοί το ταυτίζουν  με την τελευταία εβραϊκή συναγωγή .....Μόνο η Τσιριμονάκη αναφέρεται σ αυτό το σπίτι…..γιατί άραγε ? Τα σύμβολα του υπερθύρου ξυλόγλυπτου,  απεικονίζουν τις σημαίες του πριγκιπάτου της Θεοδωρούς και της σημαίας της Αμπχαζία, περιοχές που ανήκαν κατά το παρελθόν στην επιρροή της Ρωσίας  . Είναι προφανές λοιπόν ότι υπάρχει ισχυρή σχέση της Ρωσίας με την Γαλλία. Πόσο πολύ μοιάζει αυτό το παρακάτω εικονιζόμενο κτίριο της ρωσικής περιοχής με το δημαρχείο μας !Επίσης η Γαλλία σχετίζεται με το Βατούμ πρωτεύουσα της Αζαρίας στην Γεωργία, καθ’ ότι το κεντρικό σημείο της πόλης είναι η πλατεία μπροστά στο ξενοδοχείο La France .Επίσης το όνομα του πρώτου διοικητή Ρεθύμνου ήταν ο ντε Σωστακ η Χιοστάκ ,που το όνομα του πιθανολογεί καταγωγή από το Σοχούμι της Αμπχαζία .Επίσης το όνομα Greece θυμίζει την περιοχή του Καυκάσου Igrissi και αναρωτιέμαι μήπως από εκεί ξεκίνησαν και κατέλαβαν την Ιβηρική χερσόνησο της Ισπανίας. Είναι συγκινητικό επίσης ότι το πορτραίτο της οικογένειας Βεντραμιν Calergi Vendramin (Family Venerating a Relic of the True Cross) είναι ζωγραφισμένο σε καμβά υφασμένο  με μοτίβα που συναντάμε σε αυτή την περιοχή του Καυκάσου.

 

ΣΗΜΑΙΑ Ατζαρίας ,μοιάζει με την Ελληνική

20ος αιώνας

Αναφέρουμε τον Richard Nikolaus Coudenhove-Kalergi (Ριχάρδος Κουντενχοβε Καλεργκι) ,ΚΑΙ με Ρεθεμνιώτικη καταγωγή μεταξύ ρωσικής, τσέχικης, γαλλικής ,ιταλικής κ.ά , ο οποίος πρώτος εμπνεύστηκε την σύσταση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και εξέδωσε το βιβλίο Πανευρώπη το 1925 στην Βιέννη. Το όνομα της οικογένειας Καλέργι σηματοδοτεί  κρητικοβενετσιάνικο τίτλο που δόθηκε σε κρητική οικογένεια των Φωκάδων. Αργότερα μέσω επιγαμιών με τους Vendramin ,προέκυψε ο ιταλικός κλάδος της οικογένειας σαν  Vendramin Calergi .Βρήκε αντιμέτωπό του το πελατειακό σύστημα που τον κατηγόρησε λόγω του πολυπολιτισμικού του πνεύματος, καθώς οι ήρωες του Ριχάρδου είναι έξω από τα λεγόμενα οικογενειοκρατικά  τζάκια, αν και ο ίδιος κατάγεται από ευγενή  και Ελληνική κοσμοπολίτικη οικογένεια. Ο Ριχάρδος εισήγαγε τη νέα οικονομία βασισμένη σε ολιστικές προσεγγίσεις ,που δεν δίνει αξία  μόνο στην ύλη, αλλά στηρίζεται κατά κύριο λόγο  σε πνευματικές αξίες σχέσεων  ,στο μοίρασμα ,στην  ενσυναίσθηση μιας ενιαίας ανθρωπότητας, στην συνεργατικότητα, και στο σεβασμό της αξίας όλων ανεξαρτήτως των ανθρώπων και του σύμπαντος . Το πρώτο πείραμα της Ευρωπαϊκής ένωσης το έκανε με τη μορφή συμμαχίας ,που αλλού? στο χώρο επιρροής των Ελλήνων  στις Παραδουνάβιες ηγεμονίες, με την υποστήριξη του Γαλλικού κράτους, τότε που μεσουρανούσε  στη Μασσαλία  η Ελληνική οικογένεια των Ροδοκανάκηδων  .

Σχέδιο λοιπόν διεθνικής ολοκλήρωσης  πρωτοδοκιμάστηκε στις Παραδουνάβιες ηγεμονίες (1920-1938) η επονομαζόμενη «Little Entente» υπό την προστασία της Γαλλίας .Μετά την επιτυχή έκβαση του πειράματος εφαρμόσθηκε στην Ευρώπη από το 1958 μέχρι σήμερα , και  εξελίσσεται σαν άτυπη Ελληνοποίηση ολοκλήρου του πλανήτη, διότι τα σχέδια της παγκόσμιας ολοκλήρωσης βασίζονται στο δημοκρατικό πολίτευμα και έχουν σαν κοινό συνδετικό υπόστρωμα   τον Αρχαίο Ελληνικό τρόπο σκέψης.

Όταν εισέβαλαν οι ναζί στα γραφεία του Ριχάρδου στην Βιέννη, τα αρχεία της Πανευρώπης  ενώ όλοι θα νομίζαμε ότι είχαν καταστραφεί, προς έκπληξή μας βρέθηκαν στη Αγ Πετρούπολη , όπου φυλάχθηκαν και μεταφέρθηκαν μετά τη λήξη του πολέμου σε πνευματικής κληρονομιάς ίδρυμα της Ιταλίας. Ο Ριχάρδος ενώ προτάθηκε 44 γνωστές φορές για Νόμπελ ,λόγω ταπεινότητας 44 φορές αποποιήθηκε του τίτλου της  βράβευσης.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Καταγόμαστε  εμείς οι Ρεθεμνιώτες  από ένα πλούσιο διαπολιτισμικό μίγμα εθνοτήτων και πολιτισμών,  ζούμε σε ένα τόπο με παράδοση και ΑΙΓΛΗ ,με συνεχή κατοίκηση , με πληθυσμιακές μετακινήσεις  προς και από όλες τις θάλασσες του πλανήτη. Οι σχέσεις μας με τον Ρωσικό λαό  όχι μόνο έχουν παλιές ρίζες λόγω της κοινής πανάρχαιας λατρείας του Απόλλωνα  ,που προέρχεται από την Υπερβορέα αλλά  είναι  και καθοριστικές όσον αφορά τις  εξελίξεις στο σύγχρονο γίγνεσθαι  .Ο λόγος είναι ότι από αυτό το  ορφανό χωριατόπαιδο Γιάννη Καλλέργι που ξεκίνησε στα  τέλη του 1700 από το Ρεθεμνάκι της Κρήτης να επισκεφθεί τους συγγενείς του στην Αγιά Πετρούπολη , προέκυψε όχι μόνο η Ελληνική επανάσταση αποτίναξης του Οθωμανικού ζυγού εξ αιτίας της οποίας   σώσαμε την Ελληνική μας γλώσσα στο νησί  (ξεκίνησε από τα 2  ανίψια του που κάλεσε μεταγενέστερα  ) αλλά και η  Ευρωπαϊκή Ένωση (θεμελιώθηκε από τον εγγόνο του Γιάννη ,από την κόρη του Μαρί που γέννησε τον Ριχάρδο Κουντενχόφε Καλέργκι ) . Τι υψίστη αναγνώριση και τιμή για το Ρέθυμνο μας , να διατηρήσει συγχρόνως με το επώνυμο του πατέρα του και αυτό της μητέρας του Καλλέργη και μάλιστα με Κ (Kalergi) και όχι με C (Calergi), για να δώσει έμφαση στη Ρεθεμνιώτικη καταγωγή του Κ (Kalergi)  και να μην συσχετισθεί με τον βενετικό κλάδο της οικογένειας C (Calergi).

Και τι πρακτική σημασία έχει αυτό για εμάς τους σύγχρονους ? Είναι σημαντικό λοιπόν γιατί το Ρέθεμνος  που γέννησε αυτές τις  λαμπρές εξέχουσες προσωπικότητες , αποκτά  Διεθνική  Αίγλη, που μας παρέχει τεράστιες δυνατότητες σύναψης συνεργιών εάν και εφ όσον προβάλλουμε και εκμεταλλευθούμε έξυπνα  τις πανάρχαιες διεθνικές μας σχέσεις. Αυτές  οι σχέσεις,  μας καθιστούν  σαν μία υψίστης στρατηγικής σημασίας πόλη,  με ηγετικό διαχρονικό χαρακτήρα και παγκόσμιο κύρος.   Γιατί?

 

“ Μα αφού η καρδιά του σύγχρονου κόσμου

εξακολουθεί να χτυπάει από την αρχαιότητα μέχρι  και τις μέρες μας ,

στο κοσμοπολίτικο οικουμενικό ευλογημένο Ρέθεμνος ! ”

 

Για όλες αυτές τις διαχρονικές συνέργειες που ξεκίνησαν πέρα από την αχλή του μύθου  (Απολλώνια κοινή θρησκεία, κοινή μυθολογία, κοινοί χοροί, ορθοδοξία, κοινή παράδοση που μας κρατά ενωμένους και μας στηρίζει για 1000δες χρόνια , μύηση στις τέχνες ) και την συνδρομή  αφ ενός της Ρωσίδας Μαρίας Μανόν Ρενιέρη 1ης καθηγήτριας μου που θεμελίωσε την τέχνη του χορού στο Ελληνικό κράτος πρώτης μου δασκάλας, και της Kalina Bogoeva 2ης καθηγήτριας μου που από την  10ετία του 80 συνέχισε  το έργο της κυρίας Ρενιέρη. Ο σύζυγος της κυρίας Ρενιέρη   ήταν από τον κλάδο των Καλλεργών του Καστελιού Κισάμου (Παλαιά Ρούματα).Αφιερώνοντας  το άρθρο μου στην πρώτη μου δασκάλα, εκφράζω ένα μεγάλο ευχαριστώ στα αδέλφια μας ,τον Ρωσικό λαό. Νοιώθω να είμαι το αποτέλεσμα της σχέσης μου με τους ανθρώπους ,εγώ είμαι οι άνθρωποι που συναναστράφηκα και αλληλοπεριχωρήθηκα και οι δύο αυτές γυναίκες μαζί με την ρωσική κουλτούρα τους επέδρασσαν  μαζί με την μητέρα μου καθοριστικά στην διαμόρφωση της προσωπικότητας μου!

Σε επίσημη επίσκεψή του στο Ρέθεμνος  ο κύριος Αντρέι Μάσλοβ, πρέσβης της Ρωσίας τόνισε ότι  ιστορικά δεδομένα μαρτυρούν τους άρρηκτους μακραίωνους δεσμούς μεταξύ του ρωσικού και ελληνικού λαού που μοιράζονται την ίδια Ορθόδοξη πίστη, τις ίδιες ηθικές αξίες, τον κοινό πολιτισμό, την κοινή ιστορική διαδρομή», ο κ. Μάσλοβ εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του στις τοπικές αρχές της Κρήτης για τη διαχρονική υποστήριξη και ανάδειξη των ιστορικών άρρηκτων δεσμών Ρωσίας και Ελλάδας

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ