Nova2play με 100 Mbps

Οδηγίες στους καταναλωτές ενόψει του Δεκαπενταύγουστου

Καταγγελίες για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών που παρέχονται στους καταναλωτές κατά τη διάρκεια των διακοπών τους δέχεται καθημερινά το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.).

Το Κέντρο, όπως τονίζει, έχει τη δυνατότητα να αποκαλύψει τους “κακούς” επαγγελματίες και όλους αυτούς που βλέπουν τη θερινή περίοδο ως μια χρυσή ευκαιρία για να τα οικονομήσουν και που δεν σέβονται τους καταναλωτές-πελάτες.

Οδηγίες ενόψει 15αύγουστου

Ενόψει του 15αύγουστου, που η τουριστική κίνηση κορυφώνεται, και για να μη γίνουν οι καταναλωτές θύματα κάποιων «αετονύχηδων», το ΚΕ.Π.ΚΑ συνιστά την προσοχή των καταναλωτών στα ακόλουθα:

Ελέγχουμε, πάντα, την καθαριότητα του χώρου, στον οποίο πρόκειται να διανυκτερεύσουμε ή να γευματίσουμε.
Ζητάμε, πάντοτε, να μας δοθεί ο τιμοκατάλογος (καταλύματος, εστιατορίου, καφετέριας, χώρου διασκέδασης), πριν παραγγείλουμε. Στον τιμοκατάλογο πρέπει, εκτός από τις τιμές, να αναγράφονται και ορισμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προσφερόμενων προϊόντων, όπως νωπά – κατεψυγμένα, εισαγωγής ή εντόπια κ.λπ.
Ζητάμε, πάντοτε, την απόδειξη πληρωμής και ελέγχουμε τις χρεώσεις, με βάση τον τιμοκατάλογο, πριν πληρώσουμε.
Δεν πληρώνουμε κουβέρ, που έχει καταργηθεί ή οτιδήποτε άλλο φαγητό ή ποτό μάς προσφέρεται, χωρίς να το έχουμε παραγγείλει.
Σε περίπτωση που ο καταστηματάρχης δείξει απροθυμία να ανταποκριθεί στις παραπάνω λογικές και νόμιμες απαιτήσεις μας, ή σε περίπτωση που οι τιμές είναι υπερβολικά υψηλές, φεύγουμε από τον συγκεκριμένο χώρο και εξυπηρετούμαστε από άλλη επιχείρηση.
Σε περίπτωση που το κατάλυμα στο οποίο διανυκτερεύουμε δεν τηρεί τους όρους και τις προϋποθέσεις που έχουμε συμφωνήσει, καταγγέλλουμε το γεγονός στην πλησιέστερη αστυνομική Αρχή και στο τέλος αρνούμαστε την πληρωμή του προσυμφωνηθέντος ποσού.
Η άρνησή μας να αγοράσουμε κακής ποιότητας ή υψηλής τιμής υπηρεσίες και προϊόντα θα δώσει ένα μάθημα στους κερδοσκόπους των διακοπών, αναδεικνύοντας και επιβραβεύοντας τους σωστούς επαγγελματίες.
Κάθε περίπτωση καταστρατήγησης των δικαιωμάτων μας την καταγγέλλουμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, Βασ. Ηρακλείου 32, 54624, τηλ.: 2310233333, ώρες 09:00 – 14:30.

Σχετικά άρθρα

Δείτε επίσης

Close