Nova2play με 100 Mbps

Κ. Καραμανλής: “Εξετάζουμε οριστική λύση για την υλοποίηση του ΒΟΑΚ”

Την θέση της κυβέρνησης και του ιδίου ότι ο σχεδιασμός της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για τον ΒΟΑΚ ήταν “ένα σκίτσο και μία ιδέα” επαναλαμβάνει σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο Υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής. Σημειώνει εκ νέου ότι από την πρώτη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων του ζήτησε να πληροφορηθεί την πορεία εξέλιξης του “περιβόητου διαγωνισμού” και δεν βρήκε “καμία μελέτη δημοπράτησης, καμία μελέτη οδοποιίας, καμία αδειοδότηση”. Τονίζει, επίσης – χωρίς ωστόσο να αναφέρει κάτι συγκεκριμένο – ότι η κυβέρνηση “εξετάζει συνολικά την οριστική λύση για την υλοποίηση του ΒΟΑΚ. Όχι τρεις διαφορετικούς διαγωνισμούς, με τρεις διαφορετικές μεθόδους, για τον ίδιο οδικό άξονα, όπως ήθελε η προηγούμενη κυβέρνηση”.

Τι λέει χαρακτηριστικά για τον ΒΟΑΚ:

“Πάμε στον ΒΟΑΚ τώρα. Με την ανάληψη των καθηκόντων μου ένα από τα πρώτα θέματα που ζήτησα να πληροφορηθώ ήταν η πορεία εξέλιξης αυτού του περιβόητου διαγωνισμού. Και ξέρετε τι βρήκα; Ένα σκίτσο και μια ιδέα. Και κάποιες εταιρείες που δήλωσαν την πρόθεσή τους να κατασκευάσουν την ιδέα με το σκίτσο. Καμία μελέτη δημοπράτησης, καμία μελέτη οδοποιίας, καμία αδειοδότηση. Εμείς εξετάζουμε συνολικά την οριστική λύση για την υλοποίηση του ΒΟΑΚ. Όχι τρεις διαφορετικούς διαγωνισμούς, με τρεις διαφορετικές μεθόδους, για τον ίδιο οδικό άξονα, όπως ήθελε η προηγούμενη κυβέρνηση. Αυτά είναι πρωτοφανή πράγματα. Και για να ξέρει ο κόσμος, με την προσέγγιση ΣΥΡΙΖΑ θα είχαμε ένα έργο που να στηρίζεται ουσιαστικά σε επιδότηση Δημοσίου μέσω σκιωδών διοδίων (στο τμήμα Χανιά Ηράκλειο) ή αμοιβών διαθεσιμότητας (για το τμήμα Ηράκλειο- Νεάπολη). Το ύψος τους αγγίζει το ποσό των 100 εκατομμυρίων ευρώ ανά έτος και για διάρκεια 30 ετών. Σήμερα, εξετάζουμε διάφορες εναλλακτικές ώστε να περιορισθεί η επιβάρυνση του Δημοσίου κατά τη φάση λειτουργίας του έργου”¨.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχετικά άρθρα