Nova2play με 100 Mbps

Ο αιματοβαμμένος ΒΟΑΚ και οι…υπογραφές

Να αποκτήσει η Κρήτη ένα σύγχρονο και ασφαλή, με υψηλές προδιαγραφές ποιότητας, ζητούν, μετά από πολλές δεκαετίες αδράνειας, αναμονής και υποσχέσεων απλοί πολίτες του νησιού, οι οποίοι μαζεύουν υπογραφές για το ΒΟΑΚ.

Η αναγκαιότητα ενός σύγχρονου οδικού δικτύου, άλλωστε, αποτυπώνεται και στα αποκαρδιωτικά στατιστικά στοιχεία, για τα τροχαία δυστυχήματα στην Κρήτη.

Ελλιπής φωτισμός, απουσία διαχωριστικών στηθαίων, έλλειψη ορατότητας σε πολλά σημεία, επικίνδυνες διαβάσεις, είναι μόνο λίγα από τα χαρακτηριστικά του αιματοβαμμένου ΒΟΑΚ.

Θέλοντας λοιπόν, να βάλουν τέλος στην αιματοχυσία στο ΒΟΑΚ, οι Κρητικοί κάνουν ό,τι μπορούν για να πιέσουν από τη δική τους πλευρά για την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου έργου.

Στα πλαίσια αυτά, μετά την παγκρήτια αυτοκινητοπομπή της περασμένης Κυριακής ξεκίνησε η εκστρατεία συλλογής υπογραφών.

«Όλοι οι Κρητικοί από άκρη σε άκρη του νησιού, δικαιούμαστε ένα σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο. Δικαιούμαστε το αυτονόητο, να μπορούμε να ταξιδεύουμε με ασφάλεια και άνεση προς όλες τις μεγάλες πόλεις, τα χωριά μας, σε μήκος και πλάτος.

Η Κρήτη φιλοξενεί κάθε χρόνο πάνω από 3 εκατομμύρια επισκέπτες είναι ανάγκη για το τουριστικό προϊόν να υπάρχουν σωστές υποδομές και φυσικά ασφαλείς δρόμοι.

Η Κρήτη συμβάλλει στο ΑΕΠ της χώρας σημαντικό ποσοστό κάθε έτος, δικαιωματικά διεκδικεί αυτό που της αναλογεί.

Ασφαλές οδικό δίκτυο για την Κρήτη.

Για τους Κρητικούς,

Για τους επισκέπτες.

Για τα παιδιά μας.

Για να μην θρηνούμε κάθε χρόνο ένα χωριό χαμένο στην άσφαλτο.

Για αυτούς που έχουν φύγει από κοντά μας», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

Η συγκέντρωση των υπογραφών γίνεται εδώ:

Τα πλέον επικίνδυνα σημεία

Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης είναι ένας δρόμος που «κρύβει» πολλές παγίδες

Η μελέτη οδικής ασφάλειας στον ΒΟΑΚ που χρηματοδοτήθηκε από το υπουργείο Υποδομών και συμβασιοποιήθηκε τον Ιανουάριο του 2018 «εντόπισε» τις περιοχές της αυξημένης επικινδυνότητας κατά μήκος του υφιστάμενου δρόμου

Ως τα πλέον επικίνδυνα σημεία χαρακτηρίστηκαν τα εξής:

Πέρα Γαλήνοι έως Λινοπεράματα (19χλμ)
Σούδα έως Καλύβες (14χλμ)
Σεληνάρι έως Λίμνες (11χλμ)
Σκαλέτα έως Πάνορμος (9χλμ)
Αλμυρίδα έως Πέρα Γαλήνους (11 χλμ)
Μπαλί έως Άγιοι Πατέρες (6χλμ)
Αερολιμένας Ηρακλείου έως Ανώπολη (9χλμ)
Πετρές έως Γεράνι (Ρέθυμνο) (2χλμ)
Κολυμπάρι έως Μετόχι (5χλμ)
Γεράνι Ρεθύμνου (ρέμα Παγκάλου) έως Πανόραμα (2χλμ)
Γεράνι (Χανιά) έως Σταλός (5χλμ)
Βρύσες έως Γεωργιούπολη (6χλμ)

 

cretapost.gr

Σχετικά άρθρα