Ο ίδιος, που ζει και δραστηριοποιείται στην Κίσσαμο είναι αυτοδίδακτος και ασχολείται από μικρή ηλικία με πολλές μορφές τέχνης, όπως χειροποίητες κατασκευές, γκράφιτι, τατουάζ, ενώ φτιάχνει και λογότυπα που είναι περισσότερο καλλιτεχνικά.
Πως ξεκίνησε η συνεργασία;
Όλα ξεκίνησαν από ένα στόρι που έκανε ο ίδιος ο Αλέξης Αντετοκούνμπο στο instagram, που ζητούσε κάποιον logo designer, προκειμένου να είναι εκείνος που θα σχεδιάσει το βασικό του λογότυπο. Το είδε ένας φίλος του και του το έστειλε. «Στην αρχή δίστασα, σκέφτηκα ότι έχει πάρα πολλούς ακόλουθους και ότι θα λαμβάνει μηνύματα από πολλά άτομα και κυρίως από επιχειρήσεις που θα ήθελαν να συνεργαστούν μαζί του», επισημαίνει ενώ μετά από πολλή σκέψη αποφάσισε τελικά να επικοινωνήσει μαζί του.
«Απάντησα στο στόρι του, λέγοντάς του με τι ασχολούμαι και ρωτώντας τον πως μπορώ να βοηθήσω, εκείνος μου απάντησε σχεδόν αμέσως με το τι ακριβώς χρειάζεται και τα στοιχεία του manager του με τον οποίο θα επικοινωνούσα. Ο μάνατζερ μού έστειλε το task που ζητούσε να έχει μια βασική επιρροή από το λογότυπο που χρησιμοποιούν οι Antetokounmbros, χωρίς να είναι όμως αντιγραφή του. Αυτό ήταν και το πιο δύσκολο challenge», τονίζει.
Ο Νίκος την επόμενη κιόλας μέρα ξεκίνησε να σχεδιάζει το λογότυπο το οποίο ολοκλήρωσε ακριβώς μέσα σε μία μέρα. «Μόλις το ολοκλήρωσα, το έστειλα στον manager ο οποίος μετά από μία, δύο μέρες μου έστειλε ένα τυπικό μήνυμα, ότι το έλαβαν και θα με ειδοποιήσουν. Εκεί ήταν που άρχισα να το πιστεύω».
Όπως επισημαίνει ο ίδιος όλη η διαδικασία κράτησε περίπου ενάμιση μήνα με τον ίδιο να έχει την προσμονή για το τι θα γίνει με το λογότυπο που είχε φτιάξει ενώ όπως λέει υπήρχε επικοινωνία τόσο με τον manager, όσο και με τον ίδιο τον μπασκετμπολίστα. «Στην πρώτη μας συνομλία, ο ίδιος ο Αλεξ, και με ρώτησε που βρίσκομαι και είναι κάτι που μου έκανε εντύπωση. Αποφάσισα να του στείλω το λογότυπο στο οποίο μετά από 1, 2 μέρες πάτησε like. Εκεί άρχισα να έχω πολύ μεγάλη προσμονή για το τι θα γίνει».
Η δουλειά όμως για τον καλλιτέχνη δεν σταμάτησε εκεί, αφού είδε ότι το λογότυπο αρέσει, αποφάσισε να το τελειοποιήσει κάνοντας μικροδιορθώσεις, ενώ πρόσθεσε και διαφορετικές μορφές και φόντα, τα οποία αποφάσισε να τα στέλνει και στους δύο, λαμβάνοντας θετικές αντιδράσεις.
Η τελική επιλογή
Μετά από λίγο καιρό ο καλλιτέχνης, λαμβάνει ένα μήνυμα από τον manager του μπασκετμπολίστα που του έδωσε το σημάδι πως το λογότυπο αρέσει και μια πιθανή συνεργασία θα ήταν εφικτή. «Μου στέλνει μήνυμα ο manager και με ρωτάει τι θα ζητούσα οικονομικά σε περίπτωση που ήταν το δικό μου λογότυπο εκείνο που τελικά θα είχε επιλεγεί. Μετά από αυτό, έστειλα μήνυμα στον Άλεξ για να τον ρωτήσω αν είμαστε σε καλό δρόμο και μου απάντησε θετικά».
Ένα πρωί όπως λέει ο ίδιος, έλαβε το πολυπόθητο μήνυμα από τον Αλεξ Αντετοκούνμπο που του έλεγε πως τελικά το δικό του λογότυπο ήταν εκείνο που τελικά είχε επιλεγεί. «Τα έχασα, συνειδητοποίησα ότι η δουλειά ενός μήνα τελικά απέδωσε. Χάρηκα πάρα πολύ», δηλώνει ενθουσιασμένος.
Οι αντιδράσεις από το περιβάλλον του.
Όπως λέει, κατά τη διάρκεια όλης αυτής της διαδικασίας, δεν το γνώριζαν πάρα πολλοί, παρά μόνο ο στενός του κύκλος, στους οποίους όμως δεν είχε δείξει το λογότυπο που είχε σχεδιάσει. Αφού το ανακοίνωσε, έλαβε αρκετά μηνύματα στο προφίλ του από φίλους και γνωστούς, που του έδιναν συγχαρητήρια για τη συνεργασία.
Το λογότυπο του Χανιώτη καλλιτέχνη έχει ήδη αρχίσει να κάνει την εμφάνισή του, καθώς ήδη έχει αρχίσει να χρησιμοποιείται σε κάποια βίντεο στο Youtube, ενώ θα αποτελεί το βασικό σήμα κατατεθέν του Aλεξ Αντετοκούνμπο.
zarpanews.gr – Μιχάλης Κουφογιαννάκης