Η πτωχευμένη Tupperware Brands συμφώνησε την Τρίτη να πουλήσει την επιχείρησή της σε ομάδα δανειστών έναντι 23,5 εκατ. δολαρίων σε μετρητά και πάνω από 63 εκατ. δολάρια σε ελάφρυνση χρέους, ακυρώνοντας τα σχέδιά της για δημοπρασία των περιουσιακών της στοιχείων σε ανοικτή αγορά.
Η εταιρεία αποθήκευσης τροφίμων και προϊόντων κουζίνας ανακοίνωσε τη συμφωνία σε ακρόαση στο πτωχευτικό δικαστήριο στο Γουίλμινγκτον του Ντελαγουέρ. Ο αμερικανός δικαστής Brendan Shannon δήλωσε ότι θα προγραμματίσει γρήγορα μια ξεχωριστή δικαστική ακρόαση για να εξετάσει την έγκριση της πώλησης, η οποία ήταν πιθανότατα το καλύτερο αποτέλεσμα δεδομένων των «δύσκολων και απαιτητικών συνθηκών» της εταιρείας.
Το νέο πλάνο για τηνTupperware
Η εταιρεία με έδρα το Ορλάντο της Φλόριντα υπέβαλε αίτηση για προστασία από την πτώχευση τον περασμένο μήνα, με χρέος 818 εκατ. δολαρίων και σχέδιο να βρει αγοραστή εντός 30 ημερών.
Όμως μια ομάδα δανειστών της Tupperware αντιτάχθηκε στα σχέδια πώλησης της εταιρείας, επιδιώκοντας αντ' αυτού να διεκδικήσει τα περιουσιακά στοιχεία για τον εαυτό της, σημειώνει το Reuters.
Η νέα συμφωνία πώλησης θα επιτρέψει στους δανειστές να αγοράσουν το εμπορικό σήμα της Tupperware και τις δραστηριότητες της σε πολλές βασικές αγορές, δήλωσε ο δικηγόρος της Tupperware Spencer Winters κατά την ακρόαση στο δικαστήριο.
Η Tupperware ανέφερε ότι αρχικά θα επικεντρωθεί σε αγορές όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, το Μεξικό, η Βραζιλία, η Κίνα, η Κορέα, η Ινδία και η Μαλαισία, και σκοπεύει να ακολουθήσει με ευρωπαϊκές και κατόπιν ασιατικές αγορές.
Η εταιρεία θα τερματίσει τις δραστηριότητές της σε άλλες αγορές όπου έχει μεγάλες υποχρεώσεις, ανέφερε η διευθύνουσα σύμβουλος Laurie Ann Goldman σε δήλωσή της αργά την Τρίτη, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει σε ποιες.
Η συμφωνία δίνει στους δανειστές τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν τη διαγραφή χρέους για μέρος της τιμής αγοράς, ενώ παράλληλα απαιτεί από αυτούς να βάλουν κάποια μετρητά τα οποία η Tupperware μπορεί να χρησιμοποιήσει για να πληρώσει άλλα χρέη.
Οι δανειστές που είναι τώρα έτοιμοι να αποκτήσουν την Tupperware περιλαμβάνουν την Alden Global Capital, την Stonehill Institutional Partners και ένα trading desk της Bank of America.
Τα θρυλικά ταπεράκια
Η δημοτικότητα της Tupperware εκτοξεύτηκε τη δεκαετία του 1950, καθώς οι γυναίκες της μεταπολεμικής γενιάς διοργάνωναν «πάρτι Tupperware» στα σπίτια τους για να πουλήσουν τα δοχεία, καθώς αναζητούσαν την οικονομική τους ανεξαρτησία.
Ωστόσο, η εταιρεία δήλωσε ότι τα τελευταία χρόνια βασίστηκε υπερβολικά στους ανεξάρτητους αντιπροσώπους πωλήσεων, με αποτέλεσμα να υποστεί πολυετή ύφεση στις πωλήσεις, ενώ έχασε ευκαιρίες να πουλήσει προϊόντα στο διαδίκτυο ή σε καταστήματα λιανικής πώλησης.
economistas.gr