ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΚΡΗΤΗ

Με πρωτοβουλία της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Κρήτης, εκδόθηκε ψήφισμα του περιφερειακού συμβουλίου ενάντια στο κλείσιμο των υποκαταστήματων ΕΛΤΑ

0

 Με πρωτοβουλία της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Κρήτης, εκδόθηκε ψήφισμα του περιφερειακού συμβουλίου, στη συνεδρίασή του στις 14 Νοέμβρη,  ενάντια στο κλείσιμο των υποκαταστήματων ΕΛΤΑ. Μάλιστα, στη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου ήταν παρόντες, για να διαμαρτυρηθούν, και κάτοικοι από την Επισκοπή του Δήμου Χερσονήσου.

Ο Αλέκος Μαρινάκης, επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης», στην εισήγησή του αναφέρθηκε στις έντονες αντιδράσεις που δικαιολογημένα έχει προκαλέσει η απαράδεκτη απόφαση της διοίκησης των ΕΛΤΑ να κλείσει μια σειρά υποκαταστήματα στην Κρήτη και συνολικά το 25% των καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα μέσα σε 3 μήνες,  γεγονός που θα έχει επιπτώσεις όχι μόνο στον λαό των περιοχών που κλείνουν τα υποκαταστήματα, αλλά και σε εργαζόμενους που θα απολυθούν ή θα μετακινηθούν.

 Συγκεκριμένα, έκλεισαν τα υποκαταστήματα Τυμπακίου, Επισκοπής και Αγίου Μύρωνα στην Π.Ε. Ηρακλείου, όπως και Καντάνου και Μουρνιών Χανίων.  Προηγήθηκε το κλείσιμο  των Καταστημάτων Ασημίου Ηρακλείου, Καλυβών Χανίων, Επισκοπής Ρεθύμνου και υπολειτουργεί το κατάστημα του  Σπηλίου.  

Ο Αλέκος Μαρινάκης τόνισε ότι η απόφαση για το κλείσιμο των υποκαταστημάτων  εντάσσεται στη λογική «κόστους – οφέλους»,  για να καταστούν τα ΕΛΤΑ ελκυστικά  για την είσοδο Στρατηγικού Επενδυτή, που θα εξαγοράσει την κερδοφόρα εταιρεία, την οποία έχει πληρώσει ο ελληνικός λαός. Ο σχεδιασμός αυτός έχει ξεκινήσει εδώ και χρόνια, είπε, ως αποτέλεσμα της στρατηγικής της Ε.Ε. και των ελληνικών κυβερνήσεων της ΝΔ, του ΣΥΡΙΖΑ (που ένταξε τα ΕΛΤΑ στο «Υπερταμείο αποκρατικοποιήσεων»), του ΠΑΣΟΚ,  για την «απελευθέρωση της αγοράς» των ταχυδρομείων και ταχυμεταφορών,  δηλαδή την παράδοσή της στους επιχειρηματικούς ομίλους, σε βάρος των λαϊκών αναγκών.

Αυτή ακριβώς η λογική του ανταγωνισμού και της κερδοφορίας είναι που υποβαθμίζει την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών και δεν υπολογίζει την ταλαιπωρία για τους κατοίκους και τους μικροεπαγγελματίες των περιοχών που είναι δεδομένη με το κλείσιμο των υποκαταστημάτων,  με βάση και τις δυσκολίες που υπάρχουν, όπως οι αποστάσεις, το οδικό δίκτυο, η αραιή ή ανύπαρκτη συγκοινωνία, οι ανάγκες εξυπηρέτησης των ηλικιωμένων.  Πχ στην Κάντανο οι κάτοικοι θα αναγκάζονται να μετακινούνται σε απόσταση 40-50 λεπτά,  να επιβαρύνονται το κόστος των καυσίμων, για να εξυπηρετηθούν από το πιο κοντινό Ταχυδρομικό Κατάστημα.

Η κυβέρνηση δεν μπορεί να κρύβεται πίσω από το γεγονός ότι οι μετοχές των ΕΛΤΑ έχουν παραχωρηθεί στο Υπερταμείο, πρέπει όχι μόνο να πάρει θέση αλλά και να παρέμβει, υπογράμμισε ο Αλέκος Μαρινάκης και κάλεσε το περιφερειακό συμβούλιο να ψηφίσει το παρακάτω ψήφισμα,  που εγκρίθηκε ομόφωνα :

«Το Περιφερειακό Συμβούλιο καταδικάζει το κλείσιμο των καταστημάτων ΕΛΤΑ στην Κρήτη και σε όλη τη χώρα και ζητά:

  • Να επαναλειτουργήσουν όλα τα καταστήματα των ΕΛΤΑ που οδηγήθηκαν ή θα οδηγηθούν σε κλείσιμο, να αναβαθμιστούν και να στελεχωθούν με επαρκές μόνιμο προσωπικό, για να καλύπτουν τις ανάγκες των κατοίκων για ταχυδρομικό έργο φθηνό και αξιόπιστο, προσβάσιμο από όλους.
  • Να μην απολυθεί ή μετακινηθεί κανένας εργαζόμενος και να γίνουν οι απαραίτητες προσλήψεις με μόνιμη και σταθερή δουλειά με πλήρη δικαιώματα για τους εργαζόμενους του κλάδου.».
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ