Από παράταση σε παράταση οδηγείται η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης του μεγάλου οδικού έργου του ΒΟΑΚ από Χανιά μέχρι Χερσόνησο, μήκους 157,5 χιλιομέτρων καθώς ο προσωρινός ανάδοχος ζήτησε χρόνο τόσο για την ολοκλήρωση των συμβατικών εγγράφων όσο και για την επέκταση στη χρονική ισχύ των τραπεζικών εγγυητικών επιστολών μέχρι τον Απρίλιο του 2025, αίτημα που έγινε αποδεκτό από το υπουργείο Υποδομών
Νέες καθυστερήσεις στην υπογραφή της σύμβασης στο μεγάλο έργο της παραχώρησης του ΒΟΑΚ στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο, μήκους 157,5 χιλιομέτρων, καθώς ο προσωρινός ανάδοχος ζήτησε χρόνο για την ολοκλήρωση των συμβατικών εγγράφων λόγω του μεγάλου όγκου των απαιτούμενων δικαιολογητικών.
Επίσης, με νέο αίτημα ο προσωρινός ανάδοχος έλαβε από το υπουργείο ολιγόμηνη παράταση τριών μηνών προκειμένου να επεκτείνει την ισχύ των τραπεζικών εγγυητικών επιστολών που έχει εκδώσει για το έργο.
Στη περίπτωση που δεν υπάρξουν άλλα εμπόδια τότε εκτιμάται ότι υπογραφές αναμένεται να πέσουν το πρώτο τρίμηνο του 2025.
Τη δυσαρέσκεια του εξέφρασε ο αντιπεριφερειάρχης Περιβάλλοντος Νίκος Ξυλούρης, ενώ από τη πλευρά του ο Πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ανατολικής Κρήτης έκρουσε για μια ακόμη φορά το καμπανάκι για την χρηματοδότηση του έργου από το Ταμείο Ανάκαμψης καθώς όπως δήλωσε το 2027 θα πρέπει να έχει εκτελεστεί το 30% του έργου.
Την ίδια ώρα, ο αντιπεριφερειάρχης εκτιμά ότι δεν θα υπάρξουν επιπλέον καθυστερήσεις ενόψει της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας επί των προσφυγών των Δήμων Ηρακλείου και Μαλεβιζίου, καθώς όπως σημείωσε οι όποιες βελτιώσεις μπορούν να δρομολογηθούν στη φάση κατασκευής του έργου.
Την ανάγκη να ενταχθούν στο μεγάλο έργο παραχώρησης του ΒΟΑΚ Χανιά - Ηράκλειο τα απαιτούμενα έργα όπως υπογειοποιήσεις τμημάτων ώστε να μην υπάρξει διχοτόμηση των πόλεων καθώς και η κατασκευή παράπλευρου δικτύου, τόνισε ο Γιώργος Ταβερναράκης.
Δείτε το βίντεο:
neakriti.gr