ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΣΥΠΑ Banner
ΚΡΗΤΗ

Hμερίδα για τις προκλήσεις της τεχνητής νοημοσύνης στις εμπορικές και τουριστικές επιχειρήσεις

0

 Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες 7 Απριλίου 2025, η ημερίδα που διοργάνωσε η  Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ)  σε συνεργασία με την Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Κρήτης (ΟΕΣΚ) με θέμα:

«Οι ευκαιρίες και οι “ανοικτές” προκλήσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης για τις εμπορικές και τις τουριστικές επιχειρήσεις».

Στην εκδήλωση αυτή εισηγητές ήταν οι κκ.:

  • Aπλαδάς Γιώργος, Επίκουρος καθηγητής στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.
  • Αρανίτου Βάλια, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΕΚΠΑ και Επιστημονική Διευθύντρια  Ινστιτούτου της ΕΣΕΕ.
  • Βασσάκης Κωνσταντίνος, Επίκουρος καθηγητής στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο και Co-Founder Bizrupt.
  • Μανιούδης Μανόλης, Επίκουρος καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών και Συντονιστής Τμήματος Ανάπτυξης Ινστιτούτου ΕΣΕΕ.
  • Τζαγκαράκης Μιχάλης, Διευθυντής Marketing Super-Market Χαλκιαδάκης.

Οι ψηφιακές τεχνολογίες και ιδιαίτερα η Τεχνητή Νοημοσύνη (Artificial Intelligence – AI) προσφέρουν αμέτρητες νέες δυνατότητες στις εμπορικές επιχειρήσεις ώστε να αναβαθμίσουν τις επιχειρηματικές τους λειτουργίες, να βελτιώσουν την εμπειρία των καταναλωτών και να παραμείνουν ανταγωνιστικές σε μια αγορά, η οποία γίνεται ολοένα και πιο ψηφιακή, με συνεχώς μεγαλύτερη εξάρτηση από την ανάλυση των «μεγάλων δεδομένων» (big-data). Ειδικότερα, η AI δίνει τη δυνατότητα στις εμπορικές επιχειρήσεις να συγκεντρώνουν, να επεξεργάζονται και τελικά να αξιοποιούν δεδομένα που θα τους επιτρέψουν να κατανοήσουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών προσφέροντας πολλαπλές «προσωποποιημένες» καταναλωτικές εμπειρίες. Η δυνατότητα αυτή μεταφράζεται σε βελτιστοποίηση της τιμολογιακής πολιτικής των επιχειρήσεων, σε evidenced-based προβλέψεις αλλά και απορρόφηση των «σοκ» στις εφοδιαστικές αλυσίδες. Ποια είναι όμως η διασύνδεση της AI με τις εμπορικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα;

Επενδύουν οι εμπορικές επιχειρήσεις στην AI; Ποιες είναι οι προκλήσεις της και μπορεί να αποτελέσει έναν μηχανισμό προσαρμογής για τις μικρότερες επιχειρήσεις;

Σε ερωτήματα σαν αυτά κ.α. επικεντρώθηκαν οι πολύ σημαντικές παρουσιάσεις των σπουδαίων εισηγητών που παρουσιάστηκαν στην τόσο σημαντική αυτή Ημερίδα.

Η Ημερίδα αυτή ήταν η αρχή, μιας σειράς δράσεων και εκδηλώσεων που θα πραγματοποιήσει και στη συνέχεια  η Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Κρήτης σε συνεργασία με την ΕΣΕΕ (Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας).

Ευχαριστούμε πολύ όλους που συμμετείχαν, ιδιαίτερα δε τους σπουδαίους ομιλητές για τις πολύ σημαντικές και χρήσιμες εισηγήσεις τουςRethemnos news monogram

1 / 2
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΡΗΤΗ

Hμερίδα για τις προκλήσεις της τεχνητής νοημοσύνης στις εμπορικές και τουριστικές επιχειρήσεις

0
1 / 2
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ