Το πρώτο βραβείο απέσπασε η Ρεθεμνιώτισσα εικαστικός Χρυσούλα Σκεπετζή σε διεθνή διαγωνισμό τέχνης με θέμα τους Ολυμπιακούς αγώνες 2024 που πραγματοποιήθηκε στην Γαλλία.
Η κα Σκεπετζή σε συνέντευξη που έδωσε στο Σταύρο Ρακιντζή, αναφερόμενη στο διαγωνισμό, είπε: «Ήταν ένας διαγωνισμός που είχε διεθνή χαρακτήρα. Η πρόσκληση δεν ήταν ανοιχτή για όλο τον κόσμο. Κάλεσαν με πρόσκληση εικαστικούς από όλο τον κόσμο, να συμμετάσχουν σε αυτό το διαγωνισμό, με θέμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 που φέτος θα γίνουν στο Παρίσι. Εγώ είχα την τιμή να με καλέσουν, οπότε αυτό από μόνο του είναι μία διάκριση», ανέφερε η εικαστικός και πρόσθεσε: «Από όλους αυτούς τους ανθρώπους, το έργο μου είχε ενδιαφέρον γι’ αυτούς, αξιολογήθηκε ανάλογα και πήρα το πρώτο βραβείο, μαζί με άλλους 11 εικαστικούς από όλο τον κόσμο».
Όπως υπογράμμισε η ίδια, στο διαγωνισμό ήταν όλες οι μορφές της τέχνης αλλά το δικό της έργο είχε ήταν μικτή τεχνική «δεν ήταν ένα απόλυτα επίπεδο και ζωγραφικό έργο, αλλά είχε μέσα και άλλα στοιχεία».
Η κα Σκεπετζή μιλώντας για το έργο που απέσπασε το πρώτο βραβείο πριν λίγες μέρες στη Γαλλία σημείωσε: «Είναι ένα έργο το οποίο είχα ξεκινήσει πριν από πολλά χρόνια για άλλη Ολυμπιάδα, το οποίο όμως δεν ολοκλήρωσα. Ήταν στη μέση γιατί δε χρειάστηκε να πάει παρακάτω, εκείνη την περίοδο τουλάχιστον. Μετά όμως από αυτή την πρόσκληση βρήκα την ευκαιρία να το ολοκληρώσω. Το έργο έχει εννοιολογικό χαρακτήρα. Συνήθως, τα έργα μου έχουν πληροφορίες και πίσω από τις γραμμές, όπως συνηθίζουμε να λέμε. Γίνονται μετά από έρευνα και ποτέ δεν είναι μόνο αυτό που βλέπουμε, αλλά και αυτό πού εννοούν. Γι’ αυτό λέγεται και εννοιολογικό έργο. Στην περίπτωση μου, το έργο είναι μία μπλούζα αθλητή, ο οποίος έχει ήδη κάνει τον άθλο του Η μπλούζα κρέμεται για να στεγνώσει στην κρεμάστρα που του έχει διατεθεί. Σε αυτή την μπλούζα, κρατάει το δάφνινο στεφάνι και όχι ένα οποιοδήποτε βραβείο, γιατί μας παραπέμπει και στη δική μας Ολυμπιάδα των αρχαίων χρόνων, που οι άνθρωποι δεν έπαιρναν μεταλλικά βραβεία, αλλά μόνο ένα δάφνινο στεφάνι, τιμώντας την παρουσία τους και τον αγώνα τον οποίο είχαν την τιμή να λάβουν μέρος. Στην περίπτωση μου λοιπόν η ίδια η μπλούζα, στα μανίκια της κρατάει ένα δάφνινο στεφάνι, στην οποία διακρίνεται το άθλημα στο οποίο πρώτευσε ο συγκεκριμένος αθλητής, που είναι το τρέξιμο».
Η Ρεθεμνιώτισσα εικαστικός δεν διάλεξε τυχαία το τρέξιμο, όπως είπε, καθώς το συγκεκριμένο άθλημα είναι γι’ αυτήν βιωματικό. «Δεν είναι τυχαίο το τρέξιμο, γιατί έχει να κάνει με μένα, είναι βιωματικό, διότι στα νιάτα μου ήμουν αθλήτρια του στίβου και δρομέας στο κατοστάρι τότε. Οπότε λειτουργεί και βιωματικά. Δηλαδή είχα μία πίσω σκέψη να χρησιμοποιήσω το δικό μου άθλο στη μπλούζα ενός αθλητή. Όπως καταλαβαίνετε υπάρχει πάντα μία πίσω σκέψη και μία πίσω κατάσταση, την οποία, αν δεν τη μνημονεύσει ο ίδιος ο καλλιτέχνης δεν μπορείτε να καταλάβετε πιθανότατα και την ίδια την αξία του έργου».
Η ίδια στη συνέχεια πρόσθεσε: «Υπάρχει μία μπορντούρα στη δεξιά πλευρά του έργου. Υπάρχει πληροφορία δηλαδή, μέσα από εφημερίδα και δηλώνει την κατάσταση στην οποία μπορεί να βρίσκεται ένας αθλητής, κατά τη διάρκεια του αγώνα και αυτό μνημονεύεται με λέξεις. Δεν αρκεί δηλαδή αυτό το οποίο μόνο εικονίζεται, αλλά λέω με λέξεις αυτό το οποίο νιώθει ένας αθλητής μπαίνοντας στη διαδικασία του αγώνα. Υπάρχουν τα χρώματα της Ελλάδας, δεν χρησιμοποίησα άλλα χρώματα, χρησιμοποίησα το μπλε, το γαλάζιο, αποχρώσεις του γαλάζιου, διαφορετικούς τόνους του γαλάζιου και του λευκού.»
Κλείνοντας, αξίζει να σημειωθεί ότι η εικαστικός Χρυσούλα Σκεπετζή είχε ενδιαφέρουσα παρουσία σε διεθνή φόρουμ τέχνης, σε μεγάλες μητροπόλεις του κόσμου, όπως Ν. Υόρκη, Αγ. Πετρούπολη, Παρίσι, Ρώμη, Στοκχόλμη, Βαλένθια, Καζαμπλάνκα, Ντουμπάι, Κων/νουπολη, Τετουάν, Αμβούργο, Ραμπάτ, Μπουένος Άιρες, Όσλο, Ν. Μεξικό, Ελσίνκι κ.α. Μάλιστα, πέρα από την τελευταία της διάκριση στο Παρίσι, συμμετείχε σε τρεις Μπιενάλε τέχνης του Μεξικού, της Αργεντινής και των Σκοπίων όπου από τις δυο πρώτες έχει αποσπάσει δυο βραβεία, ενώ διακρίθηκε επίσης με πρώτα βραβεία τρεις φορές σε διεθνείς διαγωνισμούς.