ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΑΠΟΨΕΙΣ

Ας Σταματήσουμε να κάνουμε ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΑ ΝΕΚΡΩΝ !

0

51 είναι , δυστυχώς , οι νεκροί μέχρι σήμερα, και δυστυχώς οι περισσότεροι , νεότατοι

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Εθελοντικού Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων στο Ηράκλειο Γιάννης Λιονάκης , οι νεκροί στην άσφαλτο της Κρήτης αυξήθηκαν σε ποσοστό 90% σε σχέση με το 2023.

549 ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ
Δυστυχώς , μόνο το 2024  , ο ΒΟΑΚ “μετράει” τους περισσότερους νεκρούς της τελευταίας δεκαετίας

Ήδη έχουμε καθυστερήσει, δεκαετίες τώρα , τις ουσιαστικές παρεμβάσεις στον υπάρχον ΒΟΑΚ και προφανώς , την κατασκευή του Νέου ΒΟΑΚ .


O υπάρχον ΒΟΑΚ κατασκευάστηκε επι Χούντας για να συνδέσει την Αμερικανική Βάση της Σούδας , με την Αμερικανική Βάση στις Γούρνες Ηρακλείου .
Εκείνη την εποχή , εξυπηρετούσε,  50 με 55 .000 αυτοκίνητα , που κινούνταν σε μικρές ταχύτητες , λόγω των προδιαγραφών των τότε αυτοκινήτων .
Οι μετακινήσεις αυτοκινήτων ήταν τότε ελάχιστες και σε κοντινές αποστάσεις , γιατί η ζωή και
οι δουλειές ήταν πολύ απλές.

Ο υπάρχον ΒΟΑΚ , είναι μία από τις δύο μεγαλύτερες προκλήσεις , που πρέπει να αντιμετωπίσει , η Περιφέρεια Κρήτης και το Κεντρικό Κράτος.

Πως να μην είναι το project δύσκολο κ. Πρωθυπουργέ , αφού δεν κάνατε καμία διαβούλευση , με τους τοπικούς άρχοντες , ούτε με τις τοπικές κοινωνίες!

Σήμερα κυκλοφορούν στον ΙΔΙΟ ΒΟΑΚ περίπου 302.779 αυτοκίνητα , που τρέχουν με μεγάλες ταχύτητες , λόγω της μεγάλης ιπποδύναμης των αυτοκίνητων , με οδηγούς που έχουν μετατρέψει τα αυτοκίνητά τους , σε κινητούς εργασιακούς χώρους γραφείων , λόγω των κινητών , του άγχους της ζωής και το κυνήγι των στόχων , προσωπικών και εργασιακών.
Δυστυχώς , όλοι μας τρέχουμε για να δαγκώσουμε το καρότο , που μας έχουν βάλει να κρέμεται , από την πλάτη μας .

Σημειώστε ότι τα μισά απο αυτά τα αυτοκίνητα , δηλαδή περίπου τα 130.000 , ειναι RentaCar , με οδηγούς ξένους  που δεν γνωρίζουν τις ιδιαίτερες συνθήκες του πεπαλαιωμένου ΒΟΑΚ , ως προς την ασφάλεια και το έλλειμα οδικής συνείδησης και συμπεριφοράς , από τους ντόπιους .

Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε αλλά η Κρήτη διαθέτει τον μεγαλύτερο αριθμό RentaCar της Ευρώπης.

 

Το βάρος του οδικού δικτύου της Κρήτης φανερώνουν και οι παρακάτω δείκτες, συγκρίνοντας την Πελοπόννησο με την Κρήτη: Ενώ η Πελοπόννησος είναι 2,6 φορές η έκταση της Κρήτης, οι κάτοικοί της αντιστοιχούν στο 86% των κατοίκων της Κρήτης, ενώ τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Πελοπόννησο είναι μόλις το 81% των αυτοκινήτων της Κρήτης, παρά την τουριστική ανάπτυξη της Πελοποννήσου και το εξελιγμένο οδικό της δίκτυο.

Το νέο αεροδρόμιο Καστελίου θα λειτουργήσει το 2027 , με δυνητικό, τελικό στόχο τον 3πλασιασμο του αριθμού των επισκεπτών στην Κρήτη !

Ακόμα και αν δεν επιτευχθεί ο τελικός στόχος του X 3 , σίγουρα η χρονιά του 2027 θα κλείσει με X 1.2 και σε 3 με 5 χρόνια δηλαδή το 2027 με 2030 - 2032 , θα πάει X 1.5 , αν όχι και διπλασιασμό!

Αφήστε τώρα , τα επιπλέον προβλήματα που όλο και θα δυσκολεύουν , την οδήγηση στο ΒΟΑΚ , λόγω των δεινών της κλιματικής κρίσης και της κατάστασης του Οδοστρώματος , λόγω της παλαιότητας .

Δυστυχώς το κράτος θα συνεχίσει να σκέφτεται , όπως και για το αεροδρόμιο Ηρακλείου , Νίκος Καζαντζακης : δηλαδή ,  « γιατί να “πετάξουμε” χρήματα , αφού θα κάνουμε τον νέο ΒΟΑΚ ! »

Οι αεροπορικές εταιρείες ήδη έχουν κάνει τα πλανα τους , για να κάνουν την Κρήτη , σκαλοπάτι ( ΗUB ) , για να ενώσουν την Απω Ανατολή με την Μακρινή Δύση ( FarWest ).

Η σήμανση στην Κρήτη ( επειδή κοστίζει ) είναι τόσο ελλιπής που ουσιαστικά είναι μόνο , γι' αυτους που ξέρουν να πάνε.
Πριν καθιερωθεί το GPS ήταν και το πρώτο παράπονο και των τότε τουριστών !

Η έλλειψη φωτισμού , οι τεράστιες εκπτώσεις των εργολάβων και τα έντονα καιρικά φαινόμενα λειτουργούν " ευεργετικά , ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΩΡΑ "

Η έλλειψη προστατευτικών μέτρων για τους οδηγούς μηχανών , τα εκατοντάδες ( εμπορικά ) πανηγύρια ιδιαίτερα τα ξημερώματα , τα Σαββατοκύριακα ,  ( γράψε καλύτερα ΧΟΡΟΕΣΠΕΡΙΔΕΣ ) με τα ουίσκια να ρέουν άφθονα και οι κούπες να πηγαινοέρχονται στις παρέες με DRONE ( ούτε η NASA το είχε καταφέρει ) και με παντελή έλλειψη οδικής συνείδησης και συμπεριφοράς , φθάσαμε στο σημείο να έχουμε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΝΕΚΡΩΝ και μάλιστα τόσων ΝΕΩΝ.

Σε «χειρότερη» μοίρα από τους νεκρούς είναι δυστυχώς οι βαριά τραυματίες , που με τις μόνιμες βλάβες τους , υποφέρουν αυτοί οι ίδιοι , οι οικογένειες τους , συγγενείς και φίλοι και με μεγάλη επιβάρυνση του ίδιου του κράτους.

Εμείς επιτρέψαμε στις εκάστοτε κυβερνήσεις , μπλε , κόκκινες , αλλα ιδιαίτερα του ΠΑΣΟΚ , να θεωρεί την Κρήτη δεδομένη , ως " Πράσινη Κρήτη " με αποτέλεσμα το οδικό δίκτυο της Πρώτης Τουριστικής περιοχής της Ελλάδος να είναι το "αποπαίδι" , όλων των κυβερνητικών εξαγγελιών.

Η ολοκλήρωση , με Ευρωπαϊκές προδιαγραφές , του Εθνικού Οδικού Δικτύου της υπόλοιπης Ελλάδας, είναι εις βάρος του Τουρισμού της Κρήτης.

Μακάρι η Κρήτη να ήταν " ήπειρος " χωρίς αεροπορική ή ακτοπλοική σύνδεση.

Το κόστος του ακτοπλοϊκού εισιτήριου , για μια 4τραμελη οικογένεια, με αυτοκίνητο , μετ' επιστροφής , ισοδυναμεί σχεδόν με το μισό κόστος διακοπών στην Ηπειρωτική Ελλάδα.

Η Κρήτη " δουλεύει " για την Πελοπόννησο.

Αν δεν ήταν η Κρήτη , η Πελοπόννησος δεν θα πετύχαινέ ούτε τις ξενοδοχειακές τιμές που έχει σήμερα , ούτε και τις σημερινές πληρότητες.

Στην περίπτωση του ανατολικού Ρεθύμνου, με τον ΝΕΟ ΒΟΑΚ , θα υπάρξει μια φοβερή υποβάθμιση , ενώ υπήρχαν ( τοπικές ) φωνές - προτάσεις προς το καλύτερο!

Ας σταματήσουμε να θεωρούμε δεδομένες τις ανθρωποθυσίες στο Βωμό της Ασφάλτου και ας
προσπαθήσει ο καθ' ένας από εμάς , από το δικό του μετερίζι , να αναλάβει πρωτοβουλίες, μήπως και σώσουμε κανένα Άνθρωπο , ιδιαίτερα νέο.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ