ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κάτω τα χέρια και να αφήσουν ήσυχα τα υπόλοιπα 22 αεροδρόμια

0

Κανένας λόγος δεν υφίσταται ώστε να πρέπει να πουληθούν και τα υπόλοιπα

22 αεροδρόμια ,περνώντας  με την μορφή ενοικίου για 40 η 49 χρόνια σε

ιδιωτικές επιχειρήσεις.

 

Είναι περιουσία του  Ελληνικού λαού  αφού με χρήματα του Δημοσίου

δημιουργήθηκαν.

 

 Έγιναν για να στηρίξουν τοπικές κοινωνίες και περιοχές με τουριστική

ανάπτυξη οι οποίες   είχαν ανάγκη σύνδεσης με την ενδοχώρα και

προορισμούς από το εξωτερικό.

 

Αποτελούν μέγιστης  Εθνικής σημασίας κρατικές ιδιοκτησίες με ότι αυτό

συνεπάγεται στην περιοχή ειδικότερα  του ανατολικού Αιγαίου.

 

Τα κρατικά η δημοτικά  αεροδρόμια, αποτελούν εθνικό στρατηγικό πλούτο

όπως τα σχολεία, τα νοσοκομεία,τα μουσεία ,τα κρατικά ΜΜΕ και τα  Μέσα

μαζικής μεταφοράς.

 

Δεν πρέπει να επιτρέψουμε σε κανέναν και σε καμία κυβέρνηση να

προχωρήσει στην ιδιωτικοποίηση των υπολοίπων 22 αεροδρομίων.

 

Τα πρώτα 14 διεθνή άεροδρομια , συν αυτό της Αθήνας δόθηκαν με συμβάσεις

αυστηρά μονοπωλιακού χάρακτηρα και με τέτοιες διασφαλίσεις προς όφελος

μόνο του  ιδιώτη επενδυτή εις βάρος του Έλληνα πολίτη.

 

Για πια ανάπτυξη επένδυσης  συζητάμε , όταν ο επενδυτής εξασφαλίζει

μονοπωλιακό καθεστώς και μάλιστα με ομπρέλα χιλιομετρικής απόστασης

περιμετρικα  του αεροδρομίου του.( στα 100 χιλιόμετρα δεν μπορεί να 

αδειοδοτηθεί άλλο αεροδρομιο)

 

Ποιος άλλος κλάδος ιδιωτικής επιχείρησης μπορεί να εξασφαλίσει και

μονοπωλιακό καθεστώς στην επένδυση του  και μάλιστα όταν αυτή υφίσταται

ήδη σαν κρατική

η δημοτική επένδυση με φήμη και πελατεία ;

 

Αλήθεια , στην Ενωμένη Ευρώπη δεν υποτίθεται οτι πρεσβεύουμε το

επιχειρείν και είμαστε ενάντια στα μονοπώλια κρατικά η ιδιωτικά  ;

 

Γιατί  στην χώρα μάς δεν ισχύει το αυτονόητο δηλαδή το ρίσκο του

επιχειρήν σε αυτήν την περίπτωση;

 

ΓΙΑΤΙ  πρέπει να πεθάνει η Γενική Αεροπορία   και ο αεροπορικός -

αεραθλητικός τουρισμός στην χώρα μας.

 

ΓΙΑΤΙ η ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΑΕΡΑΘΛΗΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ πρεσβευτής της Γενικής

Αεροπορίας της  χώρας μας από το 1928  δεν προσκαλείται να  συμμετέχει

σε ομάδες εργασιας

ώστε να καταθέσει τήν εμπειρία της αλλά και τις προτάσεις της ;

 

Ποιά συμφέροντα  την αποκλείουν;

 

Dr.Νίκος ΜΑΚΡΑΚΗΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΕΡΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ