Οι εποχές αλλάζουν και το Ρέθυμνο έχει να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις και τα προβλήματα που προκαλεί η καθημερινότητα στους πολίτες του. Σήμερα λοιπόν, ο Δήμος μας έχει ικανά τμήματα, αλλά αυτό που διαπιστώνουμε είναι η ανάγκη ακόμα καλύτερου συντονισμού μεταξύ ων τμημάτων παρέμβασης. Έτσι, το δικό μου όραμα είναι η δημιουργία ενός τμήματος υποδοχής αιτημάτων των συμπολιτών μας. Αυτό το τμήμα θα ονομαστεί «ΕΡΜΗΣ», από τον αρχαίο θεό που αναλάμβανε να μεταφέρει τα μηνύματα των θεών του Ολύμπου, αλλά παράλληλα αποτέλεσε και φορέα διασποράς γνώσης προς τους ανθρώπους.
Το τμήμα «ΕΡΜΗΣ» του Δήμου Ρεθύμνου θα αναλάβει να δέχεται τα μηνύματα των πολιτών και να τα μεταφέρει άμεσα στο αρμόδιο τμήμα, επιτυγχάνοντας έτσι την αποφυγή μπερδεμάτων από την πλευρά των πολιτών, για το που χρειάζεται να απευθυνθούν. Αρχικά, θα αναπτυχθεί για την αντιμετώπισης προβλημάτων της καθημερινότητας, όπως είναι τα προβλήματα στο οδόστρωμα, σε ζητήματα καθαριότητας και λοιπές ανάγκες που χρίζουν άμεσης παρέμβασης διόρθωσης.
Το τμήμα «ΕΡΜΗΣ» θα μπορεί να λειτουργεί ως τηλεφωνικό κέντρο, αλλά και ως ηλεκτρονικός φορέας. Ο στόχος μας είναι η υποδοχή ενός μηνύματος να επεξεργάζεται από εμάς μέσα σε 15 λεπτά και να ενημερώνεται ο πολίτης ότι το αίτημα του έγινε δεκτό και προωθήθηκε στο αρμόδιο τμήμα.
Στη συνέχεια, θα δίνεται μία χρονική εκτίμηση για την ημερομηνία παρέμβασης ενός μετά την ολοκλήρωση της παρέμβασης θα υπάρχει νέα ενημέρωση για την ολοκλήρωση της. Αυτές οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες θα είναι γρήγορες και θα γλιτώνουν πολίτες και προσωπικό από χρονοβόρες καταστάσεις, οι οποίες προκαλούν δυσλειτουργία και δυσφορία σε όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές.
Ο στόχος του τμήματος «ΕΡΜΗΣ» του Δήμου Ρεθύμνου είναι να απλοποιήσει τα μικρά λειτουργικά προβλήματα του Δήμου μας, να συντονίσει καλύτερα τα τμήματα παρεμβάσεων και να μπορέσει έτσι να αποτελέσει έναν οργανισμό, ο οποίο θα εμπνέει εμπιστοσύνη στους πολίτες.
Τόσο μα τόσο απλά...Ψηφίζω Γιώργη Σταρρά