ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΚΟΣΜΟΣ

Lufthansa: Αύξηση κρατήσεως και τιμών στα εισιτήρια Πότε θα καταργηθούν οι μάσκες στα αεροπλάνα

0

 Εκτιμήσεις για υψηλότερες τιμές στα αεροπορικά εισιτήρια, λόγω της αύξησης των τιμών στα καύσιμα, κάνει ο επικεφαλής της εταιρείας ενώ παράλληλα σημειώνει ότι σύντομα θα καταργηθεί η υποχρέωση χρήσης προστατευτικής μάσκας στα αεροπλάνα

Υψηλότερες τιμές στα αεροπορικά εισιτήρια, λόγω της αύξησης των τιμών στα καύσιμα, αναμένει ο επικεφαλής της Lufthansa, ενώ εκτιμά ότι σύντομα θα καταργηθεί η υποχρέωση χρήσης προστατευτικής μάσκας στα αεροπλάνα.

«Βιώνουμε αύξηση της ζήτησης για κρατήσεις, αλλά οι πτήσεις θα γίνονται όλο και πιο ακριβές», δήλωσε στο περιοδικό Der Spiegel ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lufthansa Κάρστεν Σπορ, επισημαίνοντας ότι η εταιρία έχει αυξήσει ήδη δύο φορές φέτος τις τιμές, αλλά αυτό δεν αρκεί. «Το κόστος των καυσίμων, το οποίο αυξάνεται με την τιμή του πετρελαίου, θα μπορούσε να αντισταθμιστεί μόνο εν μέρει από μελλοντικές συναλλαγές», εξήγησε ο κ. Σπορ και πρόσθεσε ότι ταυτόχρονα αυξάνονται τα τέλη αεροδρομίων, το μισθολογικό κόστος του προσωπικού και το κόστος των υπηρεσιών εδάφους. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς των αναλυτών της ελβετικής τράπεζας UBS, η μέση τιμή εισιτηρίου της Lufthansa στην οικονομική θέση κατά το β' τρίμηνο του έτους είναι κατά 47% ακριβότερη από ό,τι κατά την ίδια περίοδο πέρυσι.

Ο κ. Σπορ, πάντως, παρά τις αυξήσεις στις τιμές, δεν αναμένει πτώση των πωλήσεων εισιτηρίων - αντιθέτως: «Βιώνουμε μια έκρηξη ζήτησης. Πέρυσι ήμασταν ακόμη στο 40% των θέσεων του 2019, αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε πάνω από το 50% και για το καλοκαίρι αναμένουμε κατά μέσο όρο 90%», δήλωσε. Ανέφερε μάλιστα ότι για κάποια δρομολόγια, οι κρατήσεις φέτος έχουν ήδη ξεπεράσει τις αντίστοιχες του 2019. «Έπειτα από δύο χρόνια πανδημίας, πολλοί είναι εκείνοι που θέλουν να ταξιδέψουν ξανά, αλλά και να περιποιηθούν τον εαυτό τους. Βλέπουμε, για παράδειγμα, όλο και περισσότερους ιδιώτες να αγοράζουν εισιτήρια για τη διακεκριμένη ή την α' θέση. Αντίστοιχα αυξάνεται και η κατανάλωση της σαμπάνιας μέσα στα αεροπλάνα», είπε χαρακτηριστικά.

Τι θα γίνει με τις μάσκες

Ο γερμανός μάνατζερ αναμένει επίσης ότι η υποχρέωση για χρήση μάσκας στα αεροπλάνα σύντομα θα καταργηθεί. «Πολλά κράτη χαλαρώνουν τις απαιτήσεις τους ή τις καταργούν πλήρως - κάτι τέτοιο θα συμβεί και στη Γερμανία», σημείωσε και προέβλεψε ότι οι κανονισμοί για τις αποστάσεις και τη μάσκα θα μπορούσαν να αρθούν ήδη από τον Μάιο.

Στη συνέντευξή του στο περιοδικό Der Spiegel, ο Κάρστεν Σπορ ανέφερε ακόμη ότι η Lufthansa σκοπεύει να πουλήσει ολόκληρο τον στόλο της των 14 Airbus A380, καθώς το συγκεκριμένο αεροσκάφος θεωρείται ιδιαίτερα δαπανηρό σε σύγκριση με τα τελευταία μοντέλα για μεγάλες αποστάσεις.

Η Αυστραλία θα υποχρεωθεί να πληρώσει έως και 5,5 δισεκατομμύρια αυστραλιανά δολάρια (3,7 δισεκ. ευρώ) για να σπάσει τη συμφωνία της με τη Γαλλία

Η Αυστραλία θα υποχρεωθεί να πληρώσει έως και 5,5 δισεκατομμύρια αυστραλιανά δολάρια (3,7 δισεκ. ευρώ) για να σπάσει τη συμφωνία της με τη Γαλλία για την αγορά υποβρυχίων, αφού προτίμησε τελικά να προμηθευτεί αμερικανικά και βρετανικά πυρηνοκίνητα υποβρύχια.

Πέρυσι, ο Αυστραλός πρωθυπουργός Σκοτ Μόρισον ακύρωσε το συμβόλαιο με τον γαλλικό όμιλο Naval Group για τη ναυπήγηση υποβρυχίων κλασικού τύπου (με κινητήρες ντίζελ), επιλέγοντας ως εναλλακτική λύση τα πυρηνοκίνητα, στο πλαίσιο της ιστορικής συμφωνίας συνεργασίας στον τομέα της ασφάλειας που σύναψε η Αυστραλία με τις ΗΠΑ και τη Βρετανία (AUKUS).

Σήμερα, όταν ρωτήθηκαν από μία γερουσιαστή της αντιπολίτευσης, αξιωματούχοι του υπουργείου Άμυνας αποκάλυψαν ότι η εγκατάλειψη της σύμβασης με τη Γαλλία συνεπάγεται την καταβολή υψηλής ρήτρας.

«Οι φορολογούμενοι θα πρέπει επομένως να πληρώσουν 5,5 δισεκ. δολάρια (Αυστραλίας) για υποβρύχια που δεν υπάρχουν;» ρώτησε η Πένι Γουόνγκ κατά τη διάρκεια μιας συνεδρίασης στην Καμπέρα.

Το ποσό που θα προκύψει κατόπιν διαπραγμάτευσης «θα κυμαίνεται σε αυτά τα επίπεδα», απάντησε ο υφυπουργός Άμυνας Τόνι Ντάλτον. Διευκρίνισε ότι το ακριβές ποσό δεν έχει αποσαφηνιστεί επειδή οι διαπραγματεύσεις με τη Naval Group συνεχίζοναι.

Μια πηγή προσκείμενη στον γαλλικό όμιλο επιβεβαίωσε ότι οι συνομιλίες συνεχίζονται και «δεν έχει ακόμη καθοριστεί κάποιο ποσό». Τα 5,5 δισεκ. δολάρια που αναφέρθηκαν στο κοινοβούλιο της Αυστραλίας «αντιστοιχούν στο σύνολο των δαπανών» που έχουν γίνει από το 2016, όχι μόνο από τη Naval Group αλλά και από τη Lockheed Martin (τον κατασκευαστή των αμυντικών συστημάτων των υποβρυχίων), καθώς επίσης και το κόστος κατασκευής ενός ναυπηγείου στο Όσμπορν, πρόσθεσε η ίδια πηγή.

Ο υπουργός Οικονομικών της Αυστραλίας Σάιμον Μπέρμιγχαμ επέμεινε ότι η απόφαση ακύρωσης της σύμβασης με τη Γαλλία ήταν «αναγκαία για τις επόμενες δεκαετίες», σημειώνοντας ότι η κυβέρνηση «γνώριζε ότι οι συνέπειες θα ήταν σημαντικές».

Σύμφωνα με μια μελέτη που δόθηκε στη δημοσιότητα τον Δεκέμβριο από το αυστραλιανό Ινστιτούτο Στρατηγικής Πολιτικής, το πρόγραμμα AUKUS θα στοιχίσει περισσότερα από 80 δισεκατομμύρια δολάρια και θα χρειαστούν δεκαετίες μέχρι να μπει σε φάση λειτουργίας. Θα έδινε όμως στην Αυστραλία σημαντικό πλεονέκτημα, όσον αφορά τη δυνατότητά της να αποκρούσει μια επίθεση.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ