ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΡΕΘΥΜΝΟ

Θοδωρής Νίνος: «Εύθραυστη, ερμαφρόδιτη και αναποτελεσματική η Δημοτική Πλειοψηφία του Ρεθύμνου»

0

Σκληρή επίθεση στην δημοτική Αρχή του Δήμου Ρεθύμνου εξαπολύει ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Θοδωρής Νίνος. Μέσα από την συνέντευξη που μας παραχώρησε με αφορμή την ολοκλήρωση του πρώτου έτους της τρέχουσας δημοτικής θητείας, ο κ. Νίνος χαρακτηρίζει την πλειοψηφική παράταξη ως «εύθραυστη,  και ερμαφρόδιτης» τονίζοντας πως είναι αναποτελεσματική και χωρίς όραμα για το Ρέθυμνο. Την ίδια ώρα επικρίνει την στάση του Δημάρχου Ρεθύμνου κ. Γιώργη Μαρινάκη ως προς την πρόωρη ανακοίνωση της μη καθόδου του στις επόμενες εκλογές, τονίζοντας πως έχει προκαλέσει εσωστρέφεια και επιβράδυνση σε ό,τι αφορά την διοίκηση του δήμου λόγω της κινητικότητας που έχει αναπτυχθεί στους κόλπους της Νέας Αντίληψης για το ζήτημα της διαδοχής.

Παράλληλα, ο κ. Νίνος, μιλάει για την συμμετοχή του στο Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης και αναλύει τα έργα που προετοιμάζονται και αφορούν το Ρέθυμνο ενώ ειδική αναφορά γίνεται για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, τονίζοντας ότι οι σχετικές μελέτες για τον νέο ΒΟΑΚ, υπολογίζεται να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου.

Ένα χρόνο μετά την έναρξη της νέας θητείας, πως θα σχολιάζατε την λειτουργία του Δήμου Ρεθύμνου;  Εντοπίζετε λάθη, παραλείψεις, και ποιές;

Έχουμε διανύσει ήδη το ¼ της τρέχουσας δημοτικής περιόδου και με δεδομένο ότι ουσιαστικά η σημερινή δημοτική αρχή διοικούσε το δήμο μας και τις προηγούμενες τρεις δημοτικές περιόδους το χρονικό διάστημα του ενός έτους είναι ασφαλές για να εξάγει κανείς συμπεράσματα για τη στόχευση, την αποτελεσματικότητα, τη συνεργασία  και την ταχύτητα στην άσκηση της εξουσίας.

Είναι σαφές ότι οι παθογένειες  του τρόπου διοίκησης από τη Νέα Αντίληψη εξακολουθούν να υπάρχουν και λόγω της εύθραυστης και ερμαφρόδιτης πλειοψηφίας που έχει διαμορφωθεί, είναι πιο έντονες και ακόμα πιο αναποτελεσματικές. Η σημερινή δημοτική αρχή στερείται οράματος για το Ρέθυμνο και τους Ρεθεμνιώτες και είναι εγκλωβισμένη να υπηρετεί ακόμη και στο μοναδικό αφήγημά της για την βιώσιμη κινητικότητα, περισσότερο το επικοινωνιακό κομμάτι παρά το ουσιαστικό. Αδυνατεί να προχωρήσει σε έργα (περιφερειακός δρόμος – διανοίξεις οδών οχ. πόλεως – δημιουργία περιφερειακών Parking) που θα έκαναν την καθημερινότητα όλων μας πραγματικά βιώσιμη, συμβάλλοντας παράλληλα και στην προστασία του περιβάλλοντος. Είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό ότι η δημοτική αρχή είναι εγκλωβισμένη στην εικόνα της και δεν μπορεί να αντιληφθεί τα «μηνύματα» που όλο και πιο συχνά εκπέμπονται από  την ταχύτατα εξελισσόμενη κλιματική αλλαγή.

Το γεγονός της ανακοίνωσης τη μη καθόδου του Δημάρχου Ρεθύμνου στις επόμενες Δημοτικές Εκλογές, έχει προκαλέσει λειτουργικά προβλήματα στον δήμο; Πως σχολιάζετε όλο αυτό το γεγονός;

Είναι μια ανακοίνωση η οποία προφανώς έχει δημιουργήσει αναστάτωση και κινητικότητα στους κόλπους της Νέας Αντίληψης, κάτι που δεν θα μας απασχολούσε καθόλου αν δεν συνοδευόταν και από μια ανησυχητική εσωστρέφεια, επιβράδυνση και αναποτελεσματικότητα της διοίκησης  του Δήμου μας.

Συμμετέχετε στο Δ.Σ. του ΟΑΚ. Τι ετοιμάζεται από τον οργανισμό για το Ρέθυμνο; Ποιες είναι οι προτεραιότητες για το Ρέθυμνο;

Μέσα από τον Οργανισμό Ανάπτυξης Κρήτης στόχος μας είναι στα επόμενα τρία χρόνια να γίνουν στο Ρέθυμνο τα μεγάλα έργα υποδομών,  υδραυλικών και συγκοινωνιακών.

Ξεκινήσαμε με τη δημοπράτηση του έργου της επέκτασης του αγωγού για την αξιοποίηση του νερού  του φράγματος των ποταμών Π/Υ 4.800.000€, επόμενο βήμα και στόχος είναι η δημοπράτηση της εγκατάστασης επεξεργασίας νερού (ΕΕΝ) με δυνατότητα  διύλισης 30.000m3/ημέρα που προβλέπεται, η κατασκευή του στο Γιαννούδι με Π/Υ  21.500.000€ στα τέλη Σεπτεμβρίου, η κατασκευή νέας δεξαμενής χωρητικότητας 1.500m3 στην θέση «Πατρέλα» σε χώρο ιδιοκτησίας του Δήμου Ρεθύμνου η οποία σε συνδυασμό με την Ε.Ε.Ν θα μπορεί με φυσική ροή να τροφοδοτεί την πόλη του Ρεθύμνου με ποιοτικό και ποσοτικά επαρκές νερό.

Η μελέτη του περιφερειακού δρόμου του Ρεθύμνου αναζητήθηκε και υποβλήθηκε από τον μελετητή η περιβαλλοντική μελέτη. Αναμένουμε την έναρξη της διαβούλευσης από την αρμόδια υπάλληλο της ΠΕΧΩ  κα Βρέντζου  που έχει χρεωθεί το φάκελο.

Τα έργα οδικής ασφάλειας σε συγκεκριμένα τμήματα του ΒΟΑΚ με υψηλά ποσοστά ατυχημάτων καθώς και οι κόμβοι στο Ατσιπόπουλο και στην θέση Βόθρο. Σημαντικό έργο που επίσης είναι ψηλά στην ατζέντα μας είναι η κατασκευή πεζογέφυρας στο ύψος του κόμβου  της Επισκοπής. Λόγω χώρου συνοπτικά αναφέρω και την υποστήριξη του ΟΑΚ σε θέματα μελετών και  επιβλέψεων στους Δήμους του νομού μας που δεν διαθέτουν τεχνική επάρκεια και επαρκή αριθμό μηχανικών αλλά έχουν πληθώρα έργων να διαχειριστούν.

Τέλος ιδιαίτερη βαρύτητα και σημασία δίνουμε στη συνεργασία με τα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χρήσης και ήδη έχουμε προχωρήσει στο μοντέλο συνεργασίας μας με το Πανεπιστήμιο Κρήτης, ιδιαίτερα σε έργα που αφορούν τις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου Κρήτης στο Ρέθυμνο.

Ποια εικόνα έχετε στον ΟΑΚ για το μεγάλο ζήτημα του ΒΟΑΚ; Πως εξελίσσονται οι διαδικασίες;

Η απαίτηση όλων των κρητικών για ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο προφανώς για το Ρέθυμνο έχει ακόμα μεγαλύτερη σπουδαιότητα αφού θα εξασφαλίσει σε μόνιμους κατοίκους και επισκέπτες μια γρήγορη και ασφαλή σύνδεση κυρίως με τα αεροδρόμια αλλά και τα λιμάνια του νησιού.

Η ευτυχής συγκυρία να έχουμε κρητικό Πρωθυπουργό και τον βουλευτή Ρεθύμνου στη θέση του Υφυπουργού στο αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών έχει αποδώσει καρπούς και οι απαιτούμενες μελέτες για έγκριση περιβαλλοντολογικών όρων ολοκληρώνονται έως το τέλος Σεπτεμβρίου. Θεωρώ ότι θα ακολουθήσει η απαραίτητη διαβούλευση  και σύμφωνα με το φιλόδοξο 6μηνιαίαο χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί, θα καταλήξει στο 2ο τρίμηνο του 2021 στο να έχουμε εγκεκριμένους περιβαλλοντολογικούς όρους.  

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ